Skip to main content

Hi, de app geeft als status van de esim aan ‘actief’, maar mijn telefoon signaleert geen simkaart. Kunnen jullie mij helpen? Thanks alvast!

Hoi @TPhilippi,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je toestel de melding “geen simkaart” aangeeft! Als je naar de instellingen van je telefoon gaat, zie je de eSIM daar dan staan?

Mocht je de eSIM niet tussen de instellingen van je telefoon zien staan, dan moet je de eSIM opnieuw installeren via de Mijn Simyo app. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier wordt er gevraagd naar een 6-cijferige validatiecode die je dan zou ontvangen per sms. Hoogstwaarschijnlijk kun je de code niet ontvangen per sms, je kunt mij hier daarom gerust een privébericht voor sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres, e-mailadres). Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail op zodat je de installatie van je eSIM via de app kan afronden.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Groetjes,
Roeqajja


Hi,

I have the problem.

I can’t receive the 6-digit validation code because there is no network.

Could you help me?

Kind regards,

Emma

 


Hi @EmmaPareschi,

Thank you for your message. How unfortunate that you can't receive the validation code for your eSIM!

I can send you the code through e-mail. You can send me a private message with your personal data for this 😊.

Kind regards,
Roeqajja


Reageer