Skip to main content
Hallo, ik heb vrijdag een abbo aangevraagd. Het is een overstap van prepaid naar abbo. Ik had een mail gekregen dat ik hem moest opwaarderen, want dat had ik al een half jaar niet gedaan. Dus ik dacht: laat ik maar een kleine abbo nemen. Die doet t nu niet (om administratieve redenen zegt ie). Terwijl als ik inlog op de site staat er dat er gewoon een lopend abonnement is. Hoe zorg ik ervoor dat ie het doet? Ik wil graag kunnen bellen.
Hoi Roween94xx,



Wat leuk dat jij jouw vraag hier stelt:)



Ik zie aan je aansluiting dat je overstap goed is verlopen. Je kon niet bellen omdat jij op het moment van overstappen geen beltegoed had. Je simkaart is dan automatisch éénzijdig geblokkeerd. Dit blijft ook zo na de overstap.



Ik zie dat je het al opgelost hebt door even contact op te nemen met mijn collega van de klantenservice.:D Werkt alles nu naar behoren?



Ik zie dat je geen internetbundel hebt genomen. Misschien ben je er al van op de hoogte, maar ik meld het toch even. De instelling 'Internet op mobiel' is automatisch ingeschakeld. Ook wanneer je dit voor je overstap uit had staan. Je kunt dit uitzetten door in te loggen op Mijn Simyo, onder het tabblad 'Mijn instellingen en simkaart'.;)



Is alles je zo duidelijk?

Reageer