Skip to main content
Beste simyo,



Ik heb nu tot twee keer toe een vervangende micro simkaart aangevraagt bij jullie. Ik heb twee maal de melding gekregen dat de bestelling aangevraagd was en dat er 5 euro kosten in rekening wordt gebracht. Maar na gedurende tijd gewacht te hebben en contact gezocht over de mail. Zegt simyo dus dat ik geen bestelling heb geplaatst. Terwijl ik mijn bestelling tot twee keer toe succesvol heb aangevraagd. Waarom komt mijn bestelling over een simkaart niet aan?



Groet Jort
Hoi jortfaber, welkom op ons forum :)



In je gegevens zie ik dat je kortgeleden bent overgestapt van prepaid naar Sim only. Gedurende een korte periode is het dan niet mogelijk een vervangende simkaart te bestellen. Het kan zijn dat je het wel geprobeerd hebt, maar je hebt echt maar 1 nieuwe simkaart besteld en er is maar 1 keer €5 in rekening gebracht.



Je simkaart is vandaag verstuurd, dus met een beetje geluk heb je 'm morgen al in huis 😮

Reageer