Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht en daarvoor heb ik en nanoSIM nodig. Ik woon op het moment in het buitenland, kan ik de nieuwe SIM gewoon naar Engeland laten sturen?



Mocht dit niet kunnen zou ik de SIMkaart graag naar familie of vrienden laten sturen en hem ophalen als ik in NL ben. Dat betekend dus dat er waarschijnlijk een paar weken vertraging zit in het krijgen van de nieuwe SIM. Is mijn oude SIM tot die tijd gewoon nog bruikbaar? Of word deze een bepaald aantal dagen na het aanvragen van de nieuwe SIM geblokkeerd?



Dank je wel,



Pauline
Hoi pauline1234, welkom op het forum van Simyo :D



Verstandig dat je dit van tevoren navraagt! Het is alleen mogelijk om je simkaart te sturen naar een Nederlands adres. Een nieuwe simkaart wordt altijd gestuurd naar het adres dat bij ons bekend is.



Wat je het beste kan doen is deze eerst aanpassen op je Mijn Simyo pagina. Je gaat dan naar het tabblad Mijn gegevens. Zodra je adres is aangepast kun je onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart een nieuwe simkaart bestellen. Hij is dan binnen drie werkdagen binnen. Je familie of vrienden kunnen je nieuwe simkaart dan inderdaad even opsturen ;)



Geef je door of het lukt? 🙂
Beste Naomie,



Bedankt voor je snelle reactie. Mijn adres staat al op een Nederlands adres, dus dat is geregeld :)



Als ik een nieuwe SIMkaart laat opsturen, hoe lang kan ik dan nog mijn oude SIM gebruiken? Wordt deze gelijk gedeactiveerd of gebeurt dat pas als ik mijn nieuwe activeer?



Groetjes Pauline
Hoi pauline1234,



Je oude simkaart kun je gebruiken totdat je je nieuwe simkaart activeert 🙂 Activeren gaat via je Mijn Simyo pagina. Op het moment dat je inlogt, zie je daar een pop-up staan of een optie met 'Activeren simkaart'. Na de activatie kun je je nieuwe simkaart gebruiken en vervalt je oude simkaart :$



Heb je hier nog vragen over?

Reageer