.

Beantwoord

Aanvragen microsim voor iPhone 4

  • 29 October 2012
  • 5 reacties
  • 529 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Heb zojuist een iPhone 4 aangeschaft waarvoor ik een microsimkaart nodig heb. Begreep dat wanneer je een nieuwe simkaart wil aanvragen, je twee dagen niet bereikbaar bent. Klopt dit? Heb mijn telefoon hard nodig voor mijn ZZP-activiteiten, dus via Selfservice durf ik geen nieuwe simkaart aan te vragen. Is er een andere optie?
icon

Beste antwoord door Wayne 30 October 2012, 13:10

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum mvank,

Indien je een vervangende simkaart (wat een combi simkaart zal zijn) aanvraagt, kan je deze via jouw persoonlijke pagina aanvragen. Zodra je deze simkaart aanvraagt zal jouw huidige simkaart buiten gebruik gesteld worden. Het is helaas niet mogelijk om op een andere manier een microsimkaart aan te vragen.
Is het zeker dat je die micro simkaart binnnen 2 dagen thuis hebt? En blijven je gegevens dan gewoon bestaan die op je oude simkaart stonden of hoe werkt dit?
Heb zojuist een iPhone 4 aangeschaft waarvoor ik een microsimkaart nodig heb. Begreep dat wanneer je een nieuwe simkaart wil aanvragen, je twee dagen niet bereikbaar bent. Klopt dit? Heb mijn telefoon hard nodig voor mijn ZZP-activiteiten, dus via Selfservice durf ik geen nieuwe simkaart aan te vragen. Is er een andere optie?


Ergens anders op de site staat dat je een ongeactiveerde Simyo microsimkaart aan kan vragen en als je deze ontvangen hebt kan je activeren: Zo blijf je bereikbaar met je oude simkaart tot je de nieuwe ontvangt/activeert.
Ik heb op het forum de vraag gesteld hoe deze ongeactiveerde microsimkaart te bestellen, maar heb hier tot op heden geen reactie op mogen ontvangen van Simyo....

Waarschijnlijk is de "middeleeuwse" oplossing de enige (ik heb dus t zelfde probleem, met eigen bedrijf 2 dg niet bereikbaar kan niet!)
Badge +2
Beste Linda1987,

Het is de bedoeling dat je de simkaart met 2 werkdagen binnen hebt. Echter zijn we afhankelijk van de post waardoor wij niet 100% garantie kunnen geven dat je de kaar daadwerkelijk binnen 2 werkdagen binnen hebt.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Caro,

Het is inderdaad niet meer mogelijk om een ongeactiveerde microsimkaart op te sturen. Je kan tegenwoordig enkel een microsimkaart aanvragen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Helaas ben je dan enkele dagen onbereikbaar. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie

Reageer