Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, maar wil dit graag annuleren. Daarnaast zag ik dat er op mijn overzicht 2x een vervangende simkaart staat, terwijl dat er dus 0 moeten zijn.

Zou u de bestelling voor mij kunnen annuleren?



Groeten,

Xander
Hoi Xander1,



Wat jammer dat je een simkaart hebt besteld, maar deze niet meer nodig hebt. Helaas is deze vanmorgen om 07:00 de deur uitgegaan, omdat er vaak haast is geboden bij het ontvangen van nieuwe simkaart. Dit houdt in dat ik deze bestelling niet meer voor je kan annuleren.



Dat er twee maal een simkaart staat op Mijn Simyo, komt door een weergave foutje. De regels met fee erin, kun je negeren 🙂.



Groetjes, Tiury
Hallo,



Ik heb tot op heden de simkaart nog niet ontvangen. Ik neem aan dat dit betekend dat het annuleren toch gelukt is. Zou simkaart dan ook van mijn factuur verwijderd kunnen worden?



Groeten,

Xander
Hoi Xander1,



Zoals ik aangegeven heb, hebben we je simkaart om 07:00 op de 21e verzonden. Misschien staat het adres niet juist in het systeem. Zou je dat eens willen controleren?



Groetjes, Tiury

Reageer