.

Beantwoord

Aanvraag Nano sim

  • 2 January 2013
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

Goedenmiddag,

Ik heb per ongeluk twee keer een nano simkaart aangevraagd. Tevens heb ik hier geen bevestiging van gehad wat ik vreemd vind aangezien andere leden hier op het forum aangeven wel een bevestiging per mail te hebben ontvangen. Kan iemand hier naar kijken en mijn 2e bestelling eventueel annuleren?
icon

Beste antwoord door Wayne 4 January 2013, 15:10

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Martyn,

Volgens onze gegevens is er 1x een nanosim aangevraagd. Deze is reeds verstuurd. Zou je even kunnen laten weten of je deze reeds hebt ontvangen?
inmiddels ontvangen
Reputatie 2
Badge +1
Hey Martyn,

Top, bedankt voor jouw terugkoppeling!
Hallo,
Ik heb afgelopen zondag een simyoabonnement afgesloten en woensdag mijn starters pakket ontvangen, toen heb ik gelijk op internet( mobiele) geactiveerd en via zelf service een nano sim aangevraagd, N omdat ik geen bevestigings mail kreeg heb ik voor de zekerheid contact opgenomen met klanten service om te verifiëren of m'n nano sim aanvraag goed is gegaan, dit werd bevestigd dat ik t goed had gedaan en dat ik binnen 3 werkdagen m'n nano sim zal ontvangen. Toen ik weer wou inloggen op mijn simyo kreeg ik t start scherm met de 3 stappen dat ik m'n sim nummer moest invullen ik heb het verder genegeerd omdat ik dacht dat het te maken had vanwege de nieuwe aanvraag. Vandaag had klantenservice weer gebeld met de vraag of de nano sim vandaag verzonden zal worden, bleek dus dat er helemaal niets is aangevraagd, en ik kon weer gewoon inloggen in mijn simyo met de standaard klanten scherm ipv de 3 stappen scherm dus heb ik vandaag maar weer aangevraagd. Waarom jet niet is goed gegaan zal te maken hebben met t feit dat iPhone geen flash ondersteund! Maar bij m'n 2e aanvraag heb ik wederom geen bevestigings mail gekregen! Ik heb het nu via de computer gedaan.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum LHsimyo,

Ik zie inderdaad dat er een vervangende simkaart (nano) is aangevraagd. Hij zal vandaag worden verstuurd. Je zal de simkaart dan ook uiterlijk woensdag binnen hebben. Als je een vervangende simkaart aangevraagd heb via je persoonlijke pagina, ontvang je geen email ter bevestiging.

Groetjes,

Alex
Dankjewel voor het nakijken! Gr.

Reageer