Skip to main content
Beste Simyo,



Vandaag is mijn nummer overgezet naar mijn Simyo simkaart. Helaas heb ik echter het probleem dat ik niks kan bellen en / of SMS'en ondanks dat de telefoon een connectie aangeeft. Als ik probeer te bellen is het enige wat ik hoor dat de aansluiting buiten gebruik is gesteld i.v.m. administratieve redenen. Graag zou ik willen weten hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden, aangezien ik nu niet bereikbaar ben omdat het nummer wel al is overgezet naar mijn nieuwe simkaart.



Mvg,

Corrie
Hoi CJMvB,



Ik heb jouw topic in het subforum Simkaart gezet. Je nummerbehoud heeft er namelijk niet zoveel mee te maken, maar dat kon jij niet weten ;)



Er lijkt iets fout te zijn gegaan tijdens het activeren van je simkaart. Wat weet ik niet precies, maar het heeft te maken met jouw poging om te activeren op het moment dat je nummer werd overgezet.

Daarom heb ik jouw issue doorgegeven aan onze IT afdeling. Zij zullen dit oppakken en wanneer je het mailtje krijgt met je pin- en je pukcode betekent dat dat je simkaart werkt!



Laat je nog even weten of het gaat zoals ik verwacht dat het gaat?
Beste Ernst,



Helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding ondanks dat ik wel de mail over de activering heb ontvangen. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden aangezien ik zonder werkend nummer niet bereikbaar ben.



Mvg,

Corrie
Hoi CJMvB,



Wat vreemd dat je die melding ook na het activeren van je simkaart blijft ontvangen. Ik zie dat je er dit weekend geen gebruik van hebt gemaakt, dus ik ga er van uit dat het nog niet werkt.



Ik heb je simkaart zojuist opnieuw aangemeld bij het netwerk. Je hoeft hiervoor alleen even je telefoon uit en weer aan te zetten. Daarna is het verstandig om even handmatig naar het KPN netwerk te zoeken.



Zou je me willen laten weten of het hierdoor is opgelost? 🙂

Reageer