Skip to main content
Hallo,

Ik heb een sim only abonnement  van jullie. Na plaatsen van de simkaart en het activeren van de simkaart ( invullen van 06 nummer, wachtwoord en simkaart nummer) krijg ik, als ik een nummer bel, een stem te horen die mij verteld dat deze aansluiting omadministratieve redenen buiten gebruik is gesteld.

Erg vreemd bij een spiksplinter nieuw sim only abonnement.

Wie kan mij hierbij helpen? moet ik klantenservice daarvoor bellen of heeft iemand er een oplossing voor?

Ton
Zelfde probleem, kaart vandaag geactiveerd, maar om administratieve redenen buiten gebruik, zoontje morgen jarig, klantenservice niet te bereiken in weeken.Nieuw abonnement
Hoi ton brinkhof en Jaicelin,



Er is blijkbaar afgelopen zaterdag een vertraging geweest in het verwerken van gegevens op netwerkniveau.

Klopt het dat jullie nu weer kunnen bellen/internetten?
Hallo,

Ook mijn telefoon is afgesloten om administratieve redenen, nu heb ik dus alles weer betaald en dat geeft hij ook aan op mijn simyo, maar mijn telefoon blijft geblokkeerd.... Wat moet ik nu doen?
Hoi ThomasMuis,



Ik zie dat je hetzelfde bericht ook in dit topic had geplaatst, waar ik zojuist op gereageerd heb.



Ik wil je vragen eenzelfde bericht in het vervolg maar in één topic te plaatsen om het forum overzichtelijk te houden 🙂
Hallo

Gisteren een simkaart gekregen van Simyo nieuwe abonnement.

Vandaag de kaart geactiveerd via internet op mijn simyo staat netjes status actief,maar toch krijg ik nog steeds de melding van aansluiting om administratieve reden buiten gebruik gesteld.

Let op ik ben een nieuwe klant dus nog niks van mijn bundels gebruikt

Wie kan mij verder helpen
Hallo

Gisteren een simkaart gekregen van Simyo nieuwe abonnement.

Vandaag de kaart geactiveerd via internet op mijn simyo staat netjes status actief,maar toch krijg ik nog steeds de melding van aansluiting om administratieve reden buiten gebruik gesteld.

Let op ik ben een nieuwe klant dus nog niks van mijn bundels gebruikt

Wie kan mij verder helpen




Hoi Hans74,



Wat leuk dat je je vraag op het forum stelt, welkom :)



Ik zie dat je ook via e-mail je vraag hebt gesteld. Er was iets technisch niet helemaal goed met je simkaart, maar ik zie dat mijn collega's je al geholpen hebben.



Klopt het dat je inmiddels kan bellen met je nieuwe aansluiting?

Reageer