Skip to main content
Vanochtend heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd omdat mijn overstap van KPN naar Simyo vandaag zou plaatsvinden.

Toen vanmiddag de verbinding van mijn oude (KPN) simkaart uitviel heb ik de nieuwe Simyo simkaart in het toestel geplaatst.



Wanneer ik probeer te bellen met het toestel krijg ik de volgende melding: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld, voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw serviceprovider. Daaropvolgend heb ik eind van de middag gebeld met de servicedesk, daar kreeg ik de opmerking dat de simkaart niet geactiveerd was. Op aanraden van servicedesk nogmaals naar simyo.nl/activeren gegaan echter kon ik hier niet meer de optie aanklikken om te activeren.. 



Hoe kan ik dit probleem verholpen krijgen?
Ik denk dat je even geduld moet hebben tot er een moderator reageert StefanE.

Heb je je toestel al eens helemaal uit en weer aan gezet?

Zo ja en als dit niet heeft geholpen zal een moderator proberen om je kaart een reset te geven.
Toestel helemaal uit, sim eruit en opnieuw erin, 10 minuten uitgelaten e.d. heb ik allemaal al geprobeerd, helaas zonder resultaat. 
Uit eerdere posts op dit forum is gebleken dat je je nieuwe simkaart niet op dezelfde dag moet activeren waarop er ook een nummer wordt overgezet. Activeren moet je uiterlijk doen op de dag voordat nummerbehoud wordt uitgevoerd. Nu zit er een knoop in het systeem die alleen door een Simyo medewerker ontward kan worden...
Probleem is inmiddels opgelost, gebeld met medewerker die de fout hersteld heeft. 
Super Stefan dat je het nog even komt melden!!! Gezond 2015 gewenst!
Hoi StefanE,



Welkom op ons forum, en welkom bij Simyo:)



Wat fijn dat het inmiddels is opgelost en heel erg bedankt voor de terugkoppeling:D Ik heb je gegevens er even op nagetrokken, en het probleem ontstond inderdaad door een activatie op de dag van nummerbehoud. Gelukkig geen nood aan de man, het is op te lossen. ;)



Werkt nu alles naar behoren?



@Koorelle en Scotsman dank voor jullie support!

Reageer