Skip to main content
Ik ben een nieuwe klant en heb gisteren mijn simkaart geplaatst ( eergisteren aangemeld )

Nadat ik wilde bellen kreeg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.

Heel misschien komt het doordat ik mijn simkaart al een aantal weken in huis heb in afwachting van afloop oude abbonnement.

Hoop dat er vandaag al een oplossing komt.
Ik ben een nieuwe klant en heb gisteren mijn simkaart geplaatst ( eergisteren aangemeld )

Nadat ik wilde bellen kreeg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.

Heel misschien komt het doordat ik mijn simkaart al een aantal weken in huis heb in afwachting van afloop oude abbonnement.

Hoop dat er vandaag al een oplossing komt.




Hoi Mon,



Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Had je je simkaart wel geactiveerd? Dat moet je doen voor je je simkaart in gebruik neemt, door het simkaartnummer in te vullen op Mijn Simyo. Verder zie ik iets over nummerbehoud dat geannuleerd was, maar toch uitgevoerd. Dat lijkt me wel prettig 🙂 Dat je nu toch je eigen nummer houdt.

Ik zie dat onze IT afdeling alles heeft rechtgezet.

Kun je laten weten of je inmiddels kunt bellen?



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Alles is nu prima geregeld!!!!!!!! Sinds vanmiddag kan ik bellen en internetten met mijn oude nummer!! Bedankt voor de snelle service.....



Groetjes Mon







Ik ben een nieuwe klant en heb gisteren mijn simkaart



geplaatst ( eergisteren aangemeld )

Nadat ik wilde bellen kreeg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.

Heel misschien komt het doordat ik mijn simkaart al een aantal weken in huis heb in afwachting van afloop oude abbonnement.

Hoop dat er vandaag al een oplossing komt.




Hoi Mon,



Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Had je je simkaart wel geactiveerd? Dat moet je doen voor je je simkaart in gebruik neemt, door het simkaartnummer in te vullen op Mijn Simyo. Verder zie ik iets over nummerbehoud dat geannuleerd was, maar toch uitgevoerd. Dat lijkt me wel prettig 🙂 Dat je nu toch je eigen nummer houdt.

Ik zie dat onze IT afdeling alles heeft rechtgezet.

Kun je laten weten of je inmiddels kunt bellen?



Groetjes,

Charlene


Hoi Charlene,



Alles is nu prima geregeld!!!!!!!! Sinds vanmiddag kan ik bellen en internetten met mijn oude nummer!! Bedankt voor de snelle service.....



Groetjes Mon




Hoi monik,



Fijn om te horen dat alles nu werkt! 🙂 Fijne feestdagen gewenst!

Reageer