hallo,
19/4 zou mijn nummer overgezet worden naar mijn nieuwe simyo abonnement.
ik kreeg eerst een gewone simkaart maar omdat ik een iphone heb heb ik een micro sim aangevraagd.
ik moest mijn simkaart activeren maar dit ging niet toen heb ik naar de klantenservice gebeld en die zeide me dat ik de grote simkaart moest activeren en dat jullie dan de micro sim zouden activeren. dit heb ik gedaan. voor de micro sim ik hoefde ik dus niets meer te doen.
nu ben ik dus al sinds 19/4 niet bereikbaar en ik denk dat er dus iets mis gegaan is met het activeren van de microsimkaart.
ik heb dus nog geen gebruik kunnen maken van mijn aansluiting!
ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen!
groetjes San
+2
Hi San,
Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
ik heb het geprobeerd maar hij doet nog niets, moet ik even een half uur wachten of zou die het gelijk moeten doen?
groetje San
groetje San
Beste San,
Momenteel is er een vertraging op het netwerk waardoor de wijziging niet direct is doorgevoerd op het netwerk. Wij verwachten dat je binnen een uur gebruik zult kunnen maken van de simkaart. Onze excuses voor de vertraging.
Groetjes,
Manisha
Momenteel is er een vertraging op het netwerk waardoor de wijziging niet direct is doorgevoerd op het netwerk. Wij verwachten dat je binnen een uur gebruik zult kunnen maken van de simkaart. Onze excuses voor de vertraging.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.