Mijn moeder heeft zich helaas gister ingelaten met een betaalde smsdienst, 9977. Nu is haar simkaart geblokkeerd. Ik wil het graag opzeggen via payinfo.nl maar dat gaat niet omdat haar telefoon is geblokkeerd. Is er een manier om dit op te lossen zonder dat we op moeten waarderen en er dus een kans bestaat dat er meteen weer geld af gaat terwijl ik de dienst probeer te blokkeren? Ik moet haar er ook nog eens op afstand doorheen loodsen dus dat gaat niet supersnel.
Ik hoop dat iemand een oplossing voor ons heeft.
Groetjes Miss-sheep
Bladzijde 1 / 1
Hoi Miss-sheep,
Welkom op het Simyo Forum.
Oei, dat is vervelend zeg! Dat je jouw moeder hier graag mee wilt helpen kan ik begrijpen.
Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. De blokkade is van de simkaart afgehaald en mijn collega heeft je doorverwezen naar Payinfo.nl om de blokkade erop te zetten. Op dit moment zie ik in het systeem ook netjes een blokkade staan voor betaalde smsdiensten. Dit is dus helemaal gelukt! Laat je het weten als je voor mij nog vragen hebt hierover?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Oei, dat is vervelend zeg! Dat je jouw moeder hier graag mee wilt helpen kan ik begrijpen.
Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. De blokkade is van de simkaart afgehaald en mijn collega heeft je doorverwezen naar Payinfo.nl om de blokkade erop te zetten. Op dit moment zie ik in het systeem ook netjes een blokkade staan voor betaalde smsdiensten. Dit is dus helemaal gelukt! Laat je het weten als je voor mij nog vragen hebt hierover?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.