Skip to main content
Bij het bestellen van een vervangende simkaart is de terugmelding dat de simkaart in bestelling is, is onduidelijk.

Dit heeft ertoe geleid dat ik nu 2 simkaarten ontvang. Vervelend, vooral omdat de eerste alleen binnen is en niet bruikbaar.

Het lijkt mij duidelijk dat een 2e bestelling binnen een minuut voor een vervangende simkaart een vergissing is.

Waarom accepteert de site dit? Een foutmelding of een controlevraag zou opzij plaats zijn.

Peter
Hoi Peter4371, welkom op het Simyo forum!



Ik vind het jammer dat er verwarring is. Als je een vervangende simkaart besteld, dan krijg je onderaan op het beeldscherm de melding dat het is gelukt. Dit is een bevestiging.

Er is ingebouwd op Mijn Simyo dat je geen twee simkaarten achter elkaar kan bestellen. Pas als je vorige simkaart is geactiveerd, kun je op Mijn Simyo een nieuwe bestellen.



Ik zie gelukkig dat er maar één simkaart is verzonden. Alleen begrijp ik uit je topic dat je nieuwe simkaart niet werkt. Je nieuwe simkaart werkt nog niet omdat hij niet volledig is geactiveerd. Heb je geprobeerd om hem op Mijn Simyo te activeren met het simkaartnummer? Na de activatie ontvang je een nieuwe pin- en pukcode per e-mail. Wanneer het nog niet lukt, dan kan ik vragen of mijn collega's van IT hem handmatig voor je willen activeren.



Het kan dat je op Mijn Simyo onder het tabblad Verbruik > Bekijk je verbruik van deze maand twee keer kosten ziet voor de simkaart. Door een weergavefout zie je dit op Mijn Simyo. We zijn er mee bezig om dit op te lossen. De simkaart is daarnaast maar één keer in rekening gebracht en er is één verzonden 🙂



Laat je weten of het met activeren lukt?
Dank je voor je reactie Naomi!

Ik had de simkaart nog niet geactiveerd. Nu wel gedaan. Nu nog wachten op de mail. Dat duurt even.

Ik had idd gezien dat er 2x of de website factuur stond vermeld. Daarom conclusie getrokken dat er 2 verstuurd waren. Fijn dat dat ondervangen wordt.

Peter
Hoi Peter,



Allereerst, graag gedaan namens Naomi :)



Ik hoop dat je ondertussen een goedwerkende simkaart hebt en de pin- & PUK-mail ook netjes hebt ontvangen. Mocht er toch iets niet werken, geef je ons dan een seintje?



Groetjes,

Angela

Reageer