Skip to main content
Beste lezer,



Het schijnt bij Simyo niet mogelijk te zijn om een 2e simkaart voor eenzelfde telefoonnummer aan te vragen. Ik zou er graag een willen aanschaffen om tijdens het sporten een klein model gsm bij me te hebben, puur en alleen om bereikbaar te zijn en te kunnen bellen in noodgevallen. De andere simkaart zou ik in mijn smartphone gebruiken. Dit "systeem" vind ik handiger dan steeds een simkaart over te zetten van de ene in de andere telefoon. Is er enig zicht op of dit in de toekomst wel mogelijk gaat zijn en waar is het wel/niet van afhankelijk of dit aan de orde gaat koemn bij/van Simyo?



Groeten van Jeroen P
Hoi JCPan,



Het ziet er niet naar uit dat we die mogelijkheid gaan bieden. Dit omdat het in ons systeem nu niet mogelijk is om een telefoonnummer aan twee verschillende simkaarten te koppelen. Technisch zou dat een grote aanpassing vergen, en hoewel het inderdaad handig is voor situaties die jij omschrijft, maken we op dit moment de overweging om dat niet te doen.

Wellicht zou je een alternatief kunnen bedenken, zoals een prepaid kaartje in je sporttoestel, waar je je abonnement naar doorschakelt? Dat is wel een mogelijkheid.

Heb je iets aan deze tip?



Groetjes, Charlene

Reageer