Skip to main content
Vraag

2e sim cq duo voor smartwatch?

• August 17, 2025
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Is er al bekend of en eventueel wanneer het bij Simyo mogelijk is om een 2e sim cq duo voor smartwatch te bestellen?

Moet anders op zoek naar een andere privider 🤐

2 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • August 17, 2025

Beste ​@PietNiet - Piet.

Je doet er goed aan om er rekening mee te houden dat de kans realistisch aanwezig is dat Simyo niet gaat werken met, leveren, een duo-simkaart. Dus 2 simkaarten (eSim) voor een  06 nummer. Simyo levert de diensten bellen, SMS en internet op 1 simkaart. 

Feit is dat een smartwatch natuurlijk een persoonlijke keuze is en ook werkt via koppelen met Bluetooth. Alleen heb je dan dus nog altijd je telefoon extra nodig.

Simyo is een budget provider, de kans bestaat inderdaad dat daarom dit niet wordt aangeboden en wel door premium providers. Maarja, een glazen bol of toverstaf heb ik niet, dus wat de toekomst brengt is toekomstmuziek. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • August 17, 2025

Simyo doet, in ieder geval op het forum, niet aan lange termijn aankondigingen. 
Dat betekent dat je hier weinig meer kan verwachten dan het kan nu niet, maar wellicht later.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 18, 2025

Hi ​@PietNiet,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Het is bij ons inderdaad niet mogelijk om gebruik te kunnen maken van duo-sim. Helaas is het ook niet bekend wanneer en of wij dit überhaupt zullen ondersteunen. Het spijt me dat ik niet meer informatie kan geven hierover.

Super bedankt voor jullie hulp! ​@Friesian en ​@wimj12 

Groetjes,
Roeqajja