Skip to main content
Hallo,



Ik heb een lumia 630 aangeschafd en kwam er achter dat er een ander formaat simkaart (geen idee welke) in moet. Hiervoor wil ik een tweede aanvullende 'passende' simkaart aanvragen.  Hoe moet ik dat doen terwijl ik m'n oude simkaart kan blijven gebruiken in m'n oude telefoon. Bij voorbaat dank voor de moeite.
Ik ken de Lumia 630 niet maar de gebruiksaanwijzing zou je moeten vertellen welk formaat sim er in moet. Die kan je dan heel makkelijk via Mijn Simyo bestellen (5 euro). Maar de oude sim wordt onbruikbaar zodra je de nieuwe sim activeert, zo gaat dat nu eenmaal bij Simyo: er kan altijd maar 1 simkaart tegelijk actief zijn.
In de Nokia Lumia 630 past een micro sim, die zit in een standaard simkaart.

Die hoef je er alleen uit te drukken.



Of je laat hem er bij een telecomspeciaalzaak uit knippen.

Doe dit niet zelf.

Voor de rest sluit ik me aan bij Scotsman.



Wanneer je de oude telefoon en nieuwe wilt blijven gebruiken heb je 2 afzonderlijke simkaarten met ieder hun eigen nummer.



Groet,

Friesian
Hoi Celestial,



Welkom op het forum :)



Wat Scotsman en Friesian aangeven klopt helemaal. Bedankt daarvoor, heren :)

Een nieuwe sim bestellen voor je nieuwe toestel doe je op Mijn Simyo. Maar zodra je die activeert, wordt je oude sim onbruikbaar. Je kijkt het beste even of je niet al een combisim hebt.

Je kunt die dan namelijk als microsim en als standaard sim gebruiken. Dus in beide toestellen. Maar helaas niet tegelijk. Wij kunnen je 06nummer namelijk maar aan 1 simkaart tegelijk koppelen.



Hebben we zo je vragen beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer