.

Beantwoord

2 x 5 euro in mijn factuur voor het aanvragen van een nieuwe Simkaart. Klopt dit?

  • 20 August 2015
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Beste Simyo,
Mijn mobiel is gestolen en ik heb een nieuwe simkaart besteld. De sim zou bijna naar een verkeerd adres worden gestuurd maar ik heb gebeld en de simkaart wordt naar het goede adres verstuurd.
Maar nu bekijk ik mijn factuur en zie ik 2x 5 euro erin staan.
''Overige kosten € 10,-Vervangende simkaart (SimCard Fee) € 5,-Vervangende simkaart € 5,-''
Is dit een foutje? want ik lees op de site dat een nieuwe simkaart 5 euro kost.

Groetjes Niels
icon

Beste antwoord door Angela 21 August 2015, 12:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Niels,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dit komt navragen. Ik kan me goed voorstellen dat het verwarring heeft opgeleverd. Wees gerust, het gaat hier om een fout in de weergave. Je betaalt natuurlijk maar 1 simkaart. Sorry dat je hier last van hebt. We doen ons best om deze weergave weer goed te zetten. Als je hier nog vragen over hebt, laat je het dan even weten?

Groetjes,
Angela
Hallo Simyo,
Afgelopen maand hebben mijn vrouw en ikzelf ook een nieuwe kaart aangevraagd en beide staat er ook € 10,00 aan kosten, 1x als vervangende simkaart en 1x als vervangende simkaart (SimCard Fee).
Is dit een algemene fout in jullie systeem?

Mvg Jan
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jan Kuil, welkom op het Simyo forum :)

Ik begrijp dat je net als Niels23 op Mijn Simyo 2 x kosten ziet voor je vervangende simkaart. Dit is een weergave fout. Het wordt dus niet weergegeven op jouw Mijn Simyo pagina en die van je vrouw. Sorry voor de verwarring.

Verder zijn de kosten voor je simkaart maar 1 x in rekening gebracht. Je hoeft je dus geen zorgen te maken :)

Is je vraag beantwoord?
Hoi,

Hetzelfd verhaal bij mij. kunnen jullie bij mij regelen . want ik zie dan 2 x 5 moet betalen terwijl ik maar een simkaart heb aangevraagd.

Vriendelijke groeten,

Sam
Sam,

Zoals reeds door de moderators is gezegd. Het is een weergave fout. je betaald dus 1x €5,-
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sam22,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je ook dubbele kosten ziet staan voor jouw vervangende simkaart. Dat is niet de bedoeling! Zoals Raytje aangeeft, is het een weergave fout. Je betaalt maar één simkaart. Ik heb het voor de zekerheid nagekeken en er staat maar één keer €5 op jouw rekening. Heb je hier verder nog vragen over?

@Raytje, bedankt voor de toelichting.

Groetjes,
Angela

Reageer