Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je vraagt of dit mogelijk is. Klopt dat?
Dan heb je van Friesian al een antwoord gekregen (Dank je, Friesian 🙂 ) Dat is bij Simyo niet mogelijk.
Dit omdat we je telefoonnummer maar aan 1 simkaart tegelijk kunnen koppelen.
Hebben wij je vraag zo beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Welkom op het Simyo Forum!
Bedankt voor het geven van deze aanvullende informatie 🙂 Het klopt dat het technisch gezien mogelijk is om 2 simkaarten aan hetzelfde 06-nummer te koppelen. Zoals je aangeeft zijn er meerdere providers die dit aanbieden. Helaas biedt Simyo dit niet aan. Helaas zijn er geen plannen bekend die hier verandering in gaan brengen.
Ik zorg ervoor dat jouw feedback hierover doorgegeven wordt aan de juiste personen. Wie weet kan ik je in de toekomst dan van een ander antwoord voorzien. Laat je het weten als je hier nog andere vragen over hebt?
Groetjes,
Angela
dat is wel erg jammer dat dat niet kan. Ik wilde net een nieuwe simkaart aanvragen voor reserve, omdat van de week telefoon uitviel en niet meer aan ging Gelukkig gemaakt, maar voor de zekerheid handig om alvast een reserve te hebben om in een vervangend toestel te doen, want de simkaart die ik nu heb past niet in het vervangend toestel. 2 tot 3 werkdagen wachten op een simkaart is in de huidige situatie ondenkbaar. Groetjes Jo
Ik snap je punt! Het is trouwens wél mogelijk om alvast een vervangende simkaart te bestellen. Deze kun je dan bewaren tot 'ie nodig is, en 'm dan pas activeren. Het is bij Simyo namelijk slechts mogelijk om één actieve simkaart per nummer te hebben, maar je mag altijd een inactieve simkaart in je kast bewaren tot je 'm nodig hebt.
Heb je nog andere vragen?
Groetjes,
Jihane
Wat is het probleem voor Simyo
Het is onhandig voor moderatoren om de vraag op meerdere plekken te stellen. Moderatoren lezen alles en reageren op alle vragen, dus meerdere keren vragen kan meerdere keren antwoorden betekenen. Dat is zonde van de tijd van de moderatoren, dus daarom stel ik voor om enkel hier door te gaan.
Zoals Groentjuh aangeeft, hoef je de vraag maar één keer te stellen om hier antwoord op te krijgen 😉 Voor het overzicht van het forum is het niet wenselijk om dezelfde post op meerdere plekken te maken. Kan je hier in de toekomst op letten? Ik heb je vraag in het door jou geopende topic beantwoord.
Groentjuh, bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Niels
Ik snap dat je dat graag wilt weten. Helaas kunnen we dat nog niet zeggen, omdat er nog niets over bekend is. Zodra we meer weten, houden we je op de hoogte! :)
Groetjes,
Sarah
Is het al mogelijk om 2 simkaarten te hebben met hetzelfde nummer bij Simyo?
groet, Thomas
Is het al mogelijk om 2 simkaarten te hebben met hetzelfde nummer bij Simyo?
groet, Thomas
Nee, dat is nog niet mogelijk.
Hoi Thomas,
Goed dat je dit navraagt! Het is momenteel niet mogelijk om meerdere simkaarten met hetzelfde nummer te hebben, zoals Groentjuh al aangaf.
Groetjes,
Daisy
Okay, twee simkaarten met hetzelfde nummer kan dus niet. Wat wel schijnt te kunnen is nu alvast een vervangende simkaart kopen en die veilig op te bergen totdat mijn mobieltje gejat wordt of verloren gaat.
Pas dan deactiveer ik de verloren of gejatte kaart en activeer ik die vervangende kaart en kan ik naadloos verder met een andere phone (die ik regelmatig synchroniseer).
Toch?
Of moet ik die vervangende kaart binnen een bepaalde termijn activeren?
Hannes
Hoi Hannes,
In theorie is dat inderdaad mogelijk, alleen de vervangende simkaart blijft niet oneindig geldig. Als je deze niet activeert binnen 6 maanden word deze weer automatisch uit het systeem gehaald. Mocht dit ooit gebeuren kun je altijd contact opnemen met de klantenservice, dan sturen we je een simkaart op die je binnen 3 werkdagen binnen hebt.
Groetjes,
Daisy
Dank!
Voor nieuwere telefoons met eSIM support hoef je geen 2e fysieke SIM te hebben, maar kun je in geval van diefstal of verlies de eSIM gebruiken op een andere telefoon.
Klopt inderdaad! Moet je natuurlijk wel een ander toestel met eSIM support hebben
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.