Beste antwoord door Manisha
Bekijk originele reactie
Hoi TTV,
Welkom op het Simyo forum!
Na het herhaaldelijk invoeren van een verkeerde pin- of pukcode wordt de simkaart definitief geblokkeerd. Helaas kunnen we in dit geval de simkaart niet deblokkeren. In dit geval is de enigste oplossing de aanvraag van een vervangende simkaart. Dit kan via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl onder het tabblad 'Mijn gegevens & simkaart'.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Na het herhaaldelijk invoeren van een verkeerde pin- of pukcode wordt de simkaart definitief geblokkeerd. Helaas kunnen we in dit geval de simkaart niet deblokkeren. In dit geval is de enigste oplossing de aanvraag van een vervangende simkaart. Dit kan via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl onder het tabblad 'Mijn gegevens & simkaart'.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.