Skip to main content
antwoord

012 foutmelding e-sim, wat nu?

  • September 28, 2024
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Ik heb een nieuw toestel en probeer daar nu opnieuw een eSIM te installeren. Echter blijf ik op alle manieren de 012 foutmelding krijgen. 

Hoor graag de oplossing voor dit probleem. 

Gr. Saar 

Beste antwoord door Ashley

Hoi @SaardeJong,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Jammer om te horen dat installeren niet lukt. Heb je meerdere sims op je toestel?

Ben je momenteel in Nederland? Is je toestel gekocht in Nederland? Heb je een stabiele wifi verbinding tijdens installeren?

Verwijder de app even helemaal van je toestel en probeer het opnieuw. Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Ashley

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • September 30, 2024

Hoi @SaardeJong,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Jammer om te horen dat installeren niet lukt. Heb je meerdere sims op je toestel?

Ben je momenteel in Nederland? Is je toestel gekocht in Nederland? Heb je een stabiele wifi verbinding tijdens installeren?

Verwijder de app even helemaal van je toestel en probeer het opnieuw. Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Ashley