.

Beantwoord

Waarom werkt mijn pincode niet bij mijn nieuwe simkaart?

  • 11 April 2019
  • 6 reacties
  • 330 Bekeken

Nieuwe simkaart accepteert de pincode niet
icon

Beste antwoord door Kevin 11 April 2019, 12:41

Bekijk originele reactie

6 reacties

Nieuwe pincode gebruikt?

Je nieuwe codes worden gemaild na activatie simkaart. Ze staat ook op je MijnSimyo - instellingen - simkaart.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sundahl,

Welkom op het Simyo Forum!

Ray heeft helemaal gelijk. Het lijkt erop dat je de oude pincode gebruikt. Na het activeren van je nieuwe simkaart op Mijn Simyo. Krijg je een mail met daarin de nieuwe pincode.

Laat je het even weten als je nog vragen hebt?

Thanks voor het antwoorden Ray!

Groetjes,

Kevin
de nieuwe simkaart werd niet geaccepteerd. Maar wel het oude dat nog in de iphone stond van de vorige profijder. Oude iphone een jaar niet gebruikt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sundahl,

Ik zie dat je op deze aansluiting gewoon één simkaart hebt gehad. Dat is ook je eerste simkaart, waarvan je op 5 april een e-mail over hebt ontvangen. In de e-mail staan je inlogcodes voor Mijn Simyo én je pin- en PUK-code. Deze codes kun je ook vinden door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart.

Wil je mij per https://forum.simyo.nl/inbox/conversation?with=30261 laten weten welke pincode jij gebruikt? Dan kan ik dat voor je controleren.

Tot snel!

Groetjes,
Jihane
Nee, dit was de 2de simkaart. De oude eruit gehaald 2 jaar niet gebruikt. Toen de nieuwe simkaart erin. Deze accepteerde niet de meegestuurde pincode. Toen de oude pincode ingevoerd van de iphone en bingo. Alles werkt perfect. Dank voor het meedenken.
Peter
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Sundahl,

Ah fijn! Goed dat het allemaal weer als vanouds werkt. Reageer gerust op deze topic als je nog andere vragen hebt!

Fijne dag verder!

Groetjes,
Lu

Reageer