.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn simkaart niet activeren?

  • 26 February 2017
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo
Heb een nieuwe simkaart 75601188 en is niet te activeren krijg telkens code error 2.1
wat moet ik nu doen.
Groetjes Henri
icon

Beste antwoord door Jihane 27 February 2017, 16:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Egelmeers,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat je je simkaart niet eens kunt activeren 😞 Welke webbrowser gebruik je? Ik raad je Google Chrome aan. Gebruik je die al? Dan kun je het beste je cookie- en cachegegevens verwijderen en het dan nogmaals proberen.

Lukt het daarna nog steeds niet? Dan hoor ik dat graag 🙂 We gaan dan concreet een andere oplossing voor jou vinden.

Laat je het mij weten?

Groetjes,
Egelmeers
Gaat nog steeds niet code error 2.1Hoi Egelmeers,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat je je simkaart niet eens kunt activeren 😞 Welke webbrowser gebruik je? Ik raad je Google Chrome aan. Gebruik je die al? Dan kun je het beste je cookie- en cachegegevens verwijderen en het dan nogmaals proberen.

Lukt het daarna nog steeds niet? Dan hoor ik dat graag 🙂 We gaan dan concreet een andere oplossing voor jou vinden.

Laat je het mij weten?

Groetjes,
Egelmeers
Geprobeerd in google chrome maar doet het nog niet code error 2.1
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Egelmeers,

Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt. Ik heb het gelijk doorgezet aar de technische afdeling. Zij gaan kijken waarom het voor jou niet mogelijk is en wellicht activeren ze de simkaart al voor je. Zodra we meer weten houden we je op de hoogte!

Groetjes,
Caspar

Reageer