.

Beantwoord

Waarom geeft mijn nano-sim aan dat ik niet aangemeld ben op het netwerk?

  • 22 July 2016
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag een nieuwe simkaart binnen gekregen omdat de oude niet in mijn nieuwe telefoon past (een Samsung S6).

Ik krijg echter de hele tijd de melding dat ik niet aangemeld ben op het netwerk, terwijl ik mijn simkaart wel heb geactiveerd. Mijn oude simkaart doet het nog, en wanneer ik de nieuwe simkaart in mijn oude telefoon stop, krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik heb al geprobeerd mijn telefoon aan/uit te doen, en ook mijn telefoon een tijdje uit te laten. De aanmelding van de nieuwe kaart is inmiddels zo'n halfuur geleden.

Wat kan ik hieraan doen?

Met vriendelijke groeten,

Q.
icon

Beste antwoord door quodpersortem 22 July 2016, 17:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Weet je zeker dat je je nieuwe (vervangende) simkaart hebt geactiveerd? Dit vraag ik, omdat je aangeeft dat je oude kaart het nog doet. Dat is vreemd, omdat de oude kaart na een correcte activering het direct niet meer zou moeten doen...

Kun je eens inloggen in je Mijn Simyo om te zien welke simkaart daar nu wordt vermeld?
Hallo,

De juiste simkaart stond al vermeld op de website. Ik heb uiteindelijk met Simyo zelf gebeld, en het bleek dat de fout daar zat--er was een storing waardoor wijzigingen erg traag werden doorgegeven.

Het is nu verholpen.

Mvgr,

Q
Reputatie 5
Badge +9
Hoi quodpersortem,

Welkom op het forum..

Mooi dat het opgelost is. Nu kan je eindelijk genieten van jouw nieuwe Samsung S6!

@RicoK bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Caspar

Reageer