.

Beantwoord

Waarom doet mijn internet het niet?

  • 5 October 2016
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Mijn internet doet het niet, ik heb alle stappen op de site gevolgd, maar het werkt nogsteeds niet.
icon

Beste antwoord door Caspar 7 October 2016, 15:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jedidjah,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je internet het niet lijkt te doen.

Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie dat je kortgeleden, op 3 oktober, wel internet hebt verbruikt. Dit betekent dat alles lijkt te werken.

Ik heb in ieder geval de internetinstellingen gereset en opnieuw aangemeld op 't netwerk. Doe even je toestel helemaal uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hallo,

Dankuwel, maar hij doet het nogsteeds niet.
Hij deed het inderdaad op 3 oktober wel, maar die dag daarna niet meer.

Groetjes,
Jedidjah
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jedidjah,

Wat vervelend dat het niet heeft geholpen. Heb je wel je toestel helemaal uit en aan gezet? Probeer verder eens te kijken of de instellingen goed staan. Klik hier om te kijken hoe de instellingen moeten staan voor jouw toestel. Werkt het dan nog niet? Doe dan eens je simkaart in een ander toestel én een anders simkaart in jouw toestel. Zo komen we erachter waar het probleem ligt.

Ik zie overigens wel dat je geen beltegoed hebt. Dit betekent dat je sowieso niet kunt internetten, net als bellen of sms'en. Zorg er dus eerst even voor dat je opwaardeert voordat je al de stappen hierboven volgt.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer