.

Beantwoord

Van nano simkaart naar micro simkaart. Hoe doe ik dat?

  • 10 February 2017
  • 2 reacties
  • 515 Bekeken

Ik maak nu gebruik van een nano simkaart maar krijg binnenkort een telefoon waar alleen een micro simkaart in kan. Hoe kan dit opgelost worden zonder dat mijn nummer wijzigt?
icon

Beste antwoord door Asma 10 February 2017, 15:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +2
Als het goed is en je hebt dit ook aangegeven aan de provider blijft je nummer hetzelfde. Je oude simkaart valt weg steek dan je nieuwe in de telefoon en je kunt dan gewoon bellen met je oude nummer.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mooijmuis,

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Welkom op het Forum! :)

Als ik het goed begrijp, dan wil je met behoud van je telefoonnummer gebruik maken van je nieuwe telefoon. Op dit moment heb je een nano simkaart, maar je hebt een micro simkaart nodig. Klopt dat?

Het is mogelijk om een vervangende simkaart met behoud van je nummer aan te vragen via Mijn Simyo. Ga hiervoor naar het tabblad 'Instellingen' > 'Simkaart' en klik op 'Vraag een vervangende simkaart aan'. Je krijgt eerst de mogelijkheid om je huidige adresgegevens aan te passen als je inmiddels bent verhuisd. Kloppen deze gegevens nog? Klik dan op 'Bestel simkaart'.

Je ontvangt binnen drie werkdagen een 3-in-1 simkaart, waar je zelf het gewenste formaat van kunt maken. Nadat je de nieuwe simkaart hebt ontvangen, kun je de meegestuurde instructies volgen om 'm via Mijn Simyo te activeren.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Hubble, super leuk dat je met ons meedenkt. Heel erg bedankt hiervoor! :D

Groetjes,
Asma

Reageer