.

Beantwoord

Ik kan niet SMS'en, wat nu?

  • 15 August 2016
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Badge
Ik kan geen sms verzenden, wel ontvangen Wellicht simkssrt defect. Hoe krij ik een nieuwe kaart
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 August 2016, 07:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Kijk eens bij je sms instellingen of het nummer van de berichtencentrale er in staat. Het nummer dat er moet staan is +31653131313.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen-sms-berichten-versturen-91?c=41 lees de info hierin eens daar staat nog wat meer.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Flaman,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt SMS'en! Dat is niet de bedoeling, natuurlijk. Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en jouw simkaart een reset gegeven. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Lukt het dan wel om een SMS te versturen?

Als het dan nog steeds niet lukt, wil ik je inderdaad (net zoals Friesian) vragen om een aantal punten te controleren. Op de volgende pagina vind je netjes onder elkaar wat je allemaal kunt proberen. Zo is het de bedoeling dat +31653131313 geregistreerd staat als het nummer van de SMS-centrale, dat je outbox niet propvol zit, en dat de functie 'sms versturen' gewoon aan staat. Wil je dit nagaan?

Mocht je dan nog geen SMS kunnen versturen, raad ik je aan om je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en vice versa. Lukt het dan wel om te SMS'en? Zo komen we erachter waar het probleem zich bevindt.

Hou je me op de hoogte?

Ik zie dat je ook in een ander topic deze vraag hebt gesteld. Zullen we het gesprek hier houden? 🙂 Dat is een stuk efficiënter!

@ Raytje en Friesian: Dank voor de reacties, mannen!

Groetjes,
Jihane

Reageer