.

Beantwoord

Overstappen van 88mobile naar Simyo met nummerbehoud?

  • 9 October 2014
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

88mobile staat niet in het overzicht van providers bij Simyo, dus welke moet ik aangeven om mijn nummerbehoud te regelen?
icon

Beste antwoord door Naomi 10 October 2014, 14:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi PieterXL, welkom op het forum van Simyo!

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Nummerbehoud. Zo kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden :)

Wat leuk dat je naar Simyo wilt overstappen 🙂 Het klopt dat 88mobile niet in de lijst staat. Je kunt de volgende gegevens doorgeven in je aanvraag. Als provider geef je KPN aan, als 06-nummer een fictief nummer '0612345678' en als simkaartnummer '12345678'. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestigingse-mail. In je bevestigingse-mail staat ook een tijdelijk nummer. Je kunt het tijdelijk nummer, je eigen provider, je 06-nummer en je simkaartnummer e-mailen naar de afdeling Nummerbehoud. Het e-mailadres is [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]. Van ons zul je vervolgens per e-mail de status ontvangen van je verzoek tot nummerbehoud.

Laat je mij weten of het lukt? 😮
Beste Naomi, dank voor je reactie!
Het is (nog) niet gelukt. Ik heb wel een bevestiging van nummeraanvraag gekregen, maar daar staat geen tijdelijk nummer in. (Ik heb prepaid aangevraagd). Dus ik kan mijn mail nog niet versturen...

Groet,

Pieter
Alsnog kwam de bestelbevestiging binnen, ik heb nu het nummerbehoud mail gestuurd.
Hartelijk dank voor de support, ik wacht de verdere afhandeling af.

Met vr. gr.
Pieter
Badge +6
Hoi PieterXL,

Ik zie dat onze afdeling Nummerbehoud vanochtend de aanvraag voor het 06-nummer heeft gewijzigd naar de juiste gegevens.
Binnen enkele werkdagen ontvang je een e-mail met daarin de status van de aanvraag.

Hoor het graag van je als je deze e-mail hebt ontvangen! 🙂

Reageer