.

Beantwoord

Om administratieve redenen geblokkeerd. Hoe kan dat?

  • 5 August 2017
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Badge
Goedenmiddag,

Mijn simkaart staat volgens de provider geblokkeerd.

Staat nog genoeg beltegoed op en wordt al jaren automatisch opgewaardeerd.

Geen idee wat de reden hier van kan zijn.

Kunt U dit a.u.b.. herstellen ?

Met vr. gr. Betty B.
icon

Beste antwoord door Asma 9 August 2017, 14:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Betty B.,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je aansluiting!

Volgens onze gegevens heb je voldoende beltegoed en zou je hier gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Heb je al geprobeerd om je telefoon even uit en aan te zetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op het netwerk.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma

Reageer