.

Beantwoord

Hoe lang zijn vervangende simkaarten geldig?

  • 24 March 2017
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Badge
Hi,

Ik ben van plan eerst een nieuwe sim kaart te bestellen voor dat ik een nieuw toestel koop. Hoe veel tijd heb je om de nieuwe te moeten activeren? Ik wil van een s5 naar een s7 edge.

Groetjes Cindy
icon

Beste antwoord door Asma 26 March 2017, 13:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Je kunt het ook anders benaderen. Koop een nieuwe telefoon, zoals de S7 en bestel. nadat je deze hebt gekocht. je nieuwe vervangende simkaart. Deze heb je afhankelijk van tijdstip van bestellen binnen enkele werkdagen in huis. Misschien zelfs de volgende dag al.....
Ik heb een gedateerde topic gevonden, alhoewel ik me aansluit bij RicoK...
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/lang-blijft-de-niet-geactiveerde-vervangende-simkaart-geldig-12526
Reputatie 7
Friesian, jouw post is feitelijk wel het antwoord op de vraag van de TS 😃
Reputatie 6
Badge +7
Hoi cinber,

Wat leuk dat je overgaat op een nieuw toestel!

Ik zie dat Friesian en RicoK je hier goed op weg hebben geholpen. :D

Als je een nieuwe simkaart aanvraagt, dan ontvang je een 3-in-1 simkaart van ons. Hier kun jij het gewenste formaat uit klikken. Je kunt wachten totdat je het nieuw toestel hebt besteld, maar je kunt 'm eigenlijk gelijk al bestellen. Voor je huidige telefoon gebruik je dan de micro simkaart. Zodra je de Samsung S7 Edge binnen hebt, kun jij je simkaart verkleinen naar een nano simkaart.

Voorheen waren simkaarten onbeperkt houdbaar, alleen is dat nu helaas niet meer het geval. Als je een vervangende simkaart aanvraagt, dan is het belangrijk dat je 'm binnen twee maanden activeert. Doe je dit niet, dan komt je simkaart helaas te vervallen. :(

@ RicoK en Friesian, super bedankt voor het meedenken! :D

Groetjes,
Asma

Reageer