.

Beantwoord

Mijn simkaart wordt niet herkend. Hoe kan dit?

  • 26 September 2017
  • 11 reacties
  • 1599 Bekeken

Hoi

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht de samsung galaxy jr 2017 maar ik had nog geen nano simkaart.
Ik heb dus een nieuwe simkaart aangevraagd , ontvangen en geactiveerd maar ik blijf de melding krijgen geen simkaart.

Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 September 2017, 07:39

Bekijk originele reactie

11 reacties

Heb je nog de oude telefoon, wordt de sim daarmee wel herkent?
Hoi, mijn oude telefoon herkent de nieuwe kaart ook niet. Wel herkent mijn oude telefoon mijn oude simkaart nog, ik weet niet of dat klopt na activatie nieuwe simkaart. Het is trouwens een galaxy j3 , foutje in het vorige bericht.
Kijk eens op mijn simyo, instellingen, simkaart. Staat daar dat de simkaart met het hetzelfde simkaart nummer op de vervangende simkaart actief is? Bij activatie van vervangende simkaart vervalt oude simkaart, normaal gesproken. Een moderator zal hiermee aan de slag moeten, die kan meer dan ik als mede-klant. Hij/zij meldt zich nog.

Succes.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bib77,

Welkom op het Forum!

Oh, ontzettend balen dat je nieuwe simkaart niet werkt!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie wel dat 'ie is geactiveerd op 26 september. Gek dat je telefoon 'm alsnog niet herkent!

Om je beter te kunnen helpen, zou ik je graag willen vragen om de tips van Friesian op te volgen. Kun je controleren of jouw simkaartnummer overeenkomt met het simkaartnummer op Mijn Simyo? Dit vind je terug via het tabblad Instellingen > Simkaart.

Gaat het lukken zo?

@ Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Hoi, het nummer komt overeen. Alleen staat er behalve het nummer nog v2 op mijn simkaart. Ik weet niet of dat van belang is? Of moet ik weer een nieuwe aanvragen?
Groetjes bib
Nu werkt er niets meer. Mijn oude simkaart en mijn nieuwe kaart werkt niet meer. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden.....
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bib,

Ai! Ik heb meteen een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee worden de instellingen op 't netwerk vernieuwd. Wil je het nu nogmaals proberen?

Als het niet lukt, wil je dan die simkaart in een ander toestel proberen? Herkent die hem wel, of niet? Dat zegt veel over waar de fout ligt. Maar maak je geen zorgen hoor - als het aan de simkaart blijkt te liggen, dan stuur ik je met alle liefde een nieuwe toe.

Laat je 't weten?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane

Het werkt nog steeds niet, niet in mijn oude en niet in mijn nieuwe telefoon.

Ik vraag er zometeen zelf wel een aan dat gaat waarschijnlijk sneller dan dat jullie dit morgen weer beantwoorden. Ik hoop dat dat de oplossing is..

Bedankt,

Groetjes, Bib
Reputatie 5
Badge +9
Hoi bib77,

Snap ik heel goed. Ik zie dat je dat al gedaan, en ik heb de kosten hiervan vergoed! Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Caspar
Hoi,

De nieuwe simkaart ontvangen en alles werkt weer, hoop dat nu alles goed blijft gaan.

En bedankt voor het vergoeden van de kosten

Groetjes, Bib
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bib,

Ah, kijk eens aan 😃 Gelukkig werkt alles weer. Dat is echt mooi om te horen.

Trek je aan de bel als je nog 's een vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer