.

Beantwoord

Mijn simkaart past niet in de iPhone. Hoe kan dat?

  • 23 December 2017
  • 17 reacties
  • 1881 Bekeken

Met geen mogelijkheid past de simkaart in de apple
icon

Beste antwoord door Ron H 24 December 2017, 12:09

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Mar1805,

De 3-in-1 simkaart van Simyo is geschikt voor de normale, de micro en de nano simkaart.

Via deze link kan je deze bestellen.
Hoi Franswon,

Had deze 3-in-1 simkaart al besteld en past jammer genoeg dus niet. Via google al wat info opgezocht en op maat geknipt. Nu maar hopen dat ie het doet 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Weet niet wat voor Apple jij hebt maar 3 in 1 behoor je niet te knippen.
Reputatie 7
Badge +9
Gewoon het gewenste formaat uitdrukken lijkt mij.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mar1805,

Welkom op het Forum!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je op 21 december een vervangende simkaart hebt besteld. Dit is een 3-in-1 simkaart waar een normale, micro en nano simkaart in zit. Je kunt hier de juiste simkaart uitdrukken. Kun je mij laten weten of je de nieuwe simkaart in je telefoon probeerde te plaatsen? Dit zou wel moeten passen, een ander simkaart formaat bestaat namelijk niet.

Ik hoor het graag van je!

@Ron H en @franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma
Hallo Asma,

Heb de simkaart ontvangen, aar durf deze er nu nog niet in te doen.
De oude simkaart had ik bijgeknipt, want kreeg deze anders niet in mijn Apple 6s.
Met de nieuwe ga ik een deze dagen naar de winkel en laat het daar bij knippen.

Groetjes, Marian.
Je hoeft je simkaart niet te knippen hoor. Je hebt een 3in1 simkaart ontvangen dus altijd de juiste maat. Kwestie van doordrukken. Als ik mij niet vergis staat het zelfs in de bijgeleverde handleiding.
Reputatie 7
Badge +9
Op de achterkant van de simkaart staat het, met afbeelding, haarfijn uitgelegd.
Reputatie 7
Badge +6
[6s = nano]
Staat ook op de bestel pagina. :)

Om in ene keer maar op iedereen te reageren. Mijn oude Nano-simkaart paste niet en moest dus bijgeknipt worden!
Dus graag geen reacties meer op deze vraag, het is opgelost met het bijknippen :)

Groetjes.
Ik heb nog wel een vraag aan jou @Mar1805

Moest er veel afgeknipt worden? Want het is bij mij weten echt voor het eerst dat een Nano simkaart niet past in een iPhone 6s.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb nog wel een vraag aan jou @Mar1805

Moest er veel afgeknipt worden? Want het is bij mij weten echt voor het eerst dat een Nano simkaart niet past in een iPhone 6s.


Ik heb ook een iPhone 6s en een Simyo nano simcard. Past perfect. Het bijknippen van een nano sim is onnodig en ongewenst want dan past hij niet meer goed in het houdertje.

Ik heb nog wel een vraag aan jou @Mar1805


Moest er veel afgeknipt worden? Want het is bij mij weten echt voor het eerst dat een Nano simkaart niet past in een iPhone 6s.
Ik heb ook een iPhone 6s en een Simyo nano simcard. Past perfect. Het bijknippen van een nano sim is onnodig en ongewenst want dan past hij niet meer goed in het houdertje.


Ik weet het @Scotsman. Maar TS geeft ondanks onze eerdere reacties nog steeds aan dat zij moest knippen. Dus wilde ik wel eens weten hoe veel ze er af heeft laten knippen. Want ik blijf er bij dat dat niet nodig was.
Reputatie 7
Badge +9
Mee eens @Ray !
Nog afgezien van het feit dat de nano simkaart onherstelbaar beschadigd kan worden. En er weer een vervangende simkaart bestelt moet worden.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mar1805,

Aah, je hebt de oude simkaart al bijgeknipt! Dat is mooi.

Geen zorgen, de nieuwe hoeft niet bijgeknipt te worden. Je kunt de kleinste simkaartformaat er namelijk al uitklikken. Dit kan op dezelfde manier zoals dit filmpje, maar dan bij het allerkleinste formaat.



@Ray, Friesian en Scotsman, bedankt voor jullie oplettendheid!

Groetjes,
Asma

Reageer