.

Beantwoord

Is mijn simkaart wel juist geactiveerd?

  • 2 June 2015
  • 7 reacties
  • 149 Bekeken

de telefoon herkent mijn simkaart niet! Ternminste dat concludeer ik uit andere reacties.... Alles is in orde. De gegevens op "Mijn Simyo" heb ik gebruikt etc.
Jammer, ik kan al vijf dagen mijn telefoon niet gebruiken.
icon

Beste antwoord door Ruud 3 June 2015, 16:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Welke melding krijgt u op de telefoon?

Is de Simkaart geactiveerd?

Heeft u de telefoon al eens opnieuw opgestart?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jandeman1,

Welkom bij Simyo en op het forum:D

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt. Ik zie dat een collega van mij al druk met je simkaart is bezig geweest.
Er is vanmiddag een reset uitgevoerd. Mijn collega en ik hebben je ook geprobeerd te bellen, echter lijkt de simkaart niet in je telefoon te zitten.
Kun je de telefoon eens opnieuw opstarten?

Ook wil ik even het volgende controleren, eindigt het nummer van de simkaart die je in je telefoon hebt zitten op 535?
Zo niet, dan moet je even die andere simkaart in je telefoon stoppen;)

Welke telefoon heb je?

@Raytje, super bedankt voor je hulp!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jandeman1,

Nog een kleine update;)
Ik hoor dat je nu in gesprek bent met Farhaad. Je simkaart doet het wel maar wordt niet gezien door je iPhone.

Je kunt dit oplossen door je telefoon opnieuw te synchroniseren met iTunes. Dat doe je door je telefoon via USB aan je computer te hangen.
Via deze link zie je precies hoe je de iPhone synchroniseert.

Is het gelukt?
Hoi Jandeman1,

Welkom bij Simyo en op het forum:D

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt. Ik zie dat een collega van mij al druk met je simkaart is bezig geweest.
Er is vanmiddag een reset uitgevoerd. Mijn collega en ik hebben je ook geprobeerd te bellen, echter lijkt de simkaart niet in je telefoon te zitten.
Kun je de telefoon eens opnieuw opstarten?

Ook wil ik even het volgende controleren, eindigt het nummer van de simkaart die je in je telefoon hebt zitten op 535?
Zo niet, dan moet je even die andere simkaart in je telefoon stoppen;)

Welke telefoon heb je?

@Raytje, super bedankt voor je hulp!
Via telefonische hulp nog niet in orde. We zouden iTunes moeten installeren.... en Simyo APP. We krijgen nu bericht dat we iOS 5.1.1 moeten downloaden en dat gaat niet.

Jan Willem , heeft de gsm overgenomen van dochter. De vorige T-Mobile staat er nog in. Is dat het probleem.

Bij Apple ID staat nog het mailadres van onze dochter. Is dat een probleem?

We weten het echt niet op te lossen.
We hebben de iPhone 4.3.5.... ha, ha. is dat het? Synchroniseren via pc met iTunes lukt niet.
Reputatie 5
Badge +11
hoi Jandeman1,

Omdat het mij niet geheel duidelijk was welke iPhone je nu hebt, heb ik een Netwerkspecialist van KPN ingeschakeld. Deze heeft jouw aansluiting uitgelezen en sinds gisteravond is jouw simkaart op ons netwerk aangemeld met een iPhone 3GS.
Met dit model kun je tot iOS 6.1.3 upgraden als je wilt, maar qua werkgeheugen is een willekeurige versie van 5 aan te raden. En die heb je weer nodig om de Simyo app te gebruiken ;)

Je kunt via iTunes upgraden, maar dan moet je zelf een Apple ID hebben. Misschien dat je dochter je daar bij kan helpen?

Wat bedoel je precies met
De vorige T-Mobile staat er nog in

Reageer