.

Beantwoord

Inactief simkaart na lang niet te zijn gebruikt

  • 2 January 2014
  • 3 reacties
  • 1217 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik woon sinds kort in het buitenland en mijn prepaid simyo simkaart wordt daarom zelden gebruikt. Nu ik weer even terug ben in Nederland, kom ik erachter dat mijn simkaart inactief is geworden. Ik had ergens gelezen dat dit kan gebeuren als je je simkaart te lang niet hebt gebruikt? (in mijn geval 4 maanden). 

Zouden jullie misschien mijn kaart weer kunnen activeren, in het geval het probleem daaraan ligt? Het opnieuw opstarten van mijn telefoon helpt in iedere geval niet.

Alvast bedankt,
Morris
icon

Beste antwoord door Charlene 3 January 2014, 15:59

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge +8
Hoi,

Ik woon sinds kort in het buitenland en mijn prepaid simyo simkaart wordt daarom zelden gebruikt. Nu ik weer even terug ben in Nederland, kom ik erachter dat mijn simkaart inactief is geworden. Ik had ergens gelezen dat dit kan gebeuren als je je simkaart te lang niet hebt gebruikt? (in mijn geval 4 maanden). 

Zouden jullie misschien mijn kaart weer kunnen activeren, in het geval het probleem daaraan ligt? Het opnieuw opstarten van mijn telefoon helpt in iedere geval niet.

Alvast bedankt,
Morris


Hoi mmuliaditan,

Ik zie dat je ongeveer deze vraag hebt gesteld in een ander topic en dat Ernst je daar al geholpen heeft.
Kun je je vraag voortaan op 1 plek op het forum stellen? Dan vinden we hem eerder en kunnen we hem sneller beantwoorden. :)

Groetjes, Charlene
Badge
Hoi,

Ik woon sinds kort in het buitenland en mijn prepaid simyo simkaart wordt daarom zelden gebruikt. Nu ik weer even terug ben in Nederland, kom ik erachter dat mijn simkaart inactief is geworden. Ik had ergens gelezen dat dit kan gebeuren als je je simkaart te lang niet hebt gebruikt? (in mijn geval 4 maanden). 

Zouden jullie misschien mijn kaart weer kunnen activeren, in het geval het probleem daaraan ligt? Het opnieuw opstarten van mijn telefoon helpt in iedere geval niet.

Alvast bedankt,
Morris


Hoi mmuliaditan,

Ik zie dat je ongeveer deze vraag hebt gesteld in een ander topic en dat Ernst je daar al geholpen heeft.
Kun je je vraag voortaan op 1 plek op het forum stellen? Dan vinden we hem eerder en kunnen we hem sneller beantwoorden. :)

Groetjes, Charlene


Hoi Charlene,

Ik had inderdaad dezelfde probleem gehad die destijds was verholpen. Maar helaas doet hetzelfde probleem zich weer voor. Kunnen jullie hier iets aan doen? Ik heb deze vraag ook bij die topic opnieuw neergelegd als dat makkelijker is voor jullie.

Alvast bedankt,
Morris
Badge +6
Hoi mmuliaditan,

Ik zie dat Ernst je inmiddels in het andere topic heeft geholpen, om het forum overzichtelijk te houden, ga ik daarom dit topic sluiten 🙂.