.

Beantwoord

Ik wil een Dual-sim telefoon kopen. Kan ik daar ook maar 1 simkaart in doen?

  • 17 July 2017
  • 5 reacties
  • 5939 Bekeken

Mijn vraag ik wil een mobiel kopen met dual-sim,ik gebruik maar 1 simkaart kan dat?En in 3 in 1 simkaart zit daar ook een Nano bij?
icon

Beste antwoord door Samantha 19 July 2017, 11:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Mijn vraag ik wil een mobiel kopen met dual-sim,ik gebruik maar 1 simkaart kan dat?

Dat zijn 2 vragen :D

Maar goed, ja dat kan, meestal zijn die telefoons geschikt voor of 2 simkaarten of 1 simkaart en een geheugenkaartje. Maar 1 simkaart en verder niks kan ook.

En in 3 in 1 simkaart zit daar ook een Nano bij?

Of je huidige die heeft, geen idee. Ligt er aan hoe oud ie is. Maar als jouwe al een NFC chip heeft dan staat er een logo op. Nieuwe 3in1 simkaarten hebben standaard de NFC chip.
Reputatie 7
Badge +9
3-in-1 simkaarten zijn geschikt voor:

2FF: Normale simkaart (officieel mini-SIM, maar wie weet nog dat vroeger een simkaart volledig creditkaart-formaat had?!)
3FF: Micro-SIM
4FF: Nano-SIM
Ik was nog niet helemaal wakker denk ik. Hij vroeg om Nano en ik heb het over NFC :D

Bij 3in1 zit inderdaad Nano.
Bedankt voor jullie reacties.
Badge +7
Hoi Jetta,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je een nieuwe mobiele telefoon gaat kopen! Geen zorgen, een dual-sim telefoon kun je ook gebruiken als je maar 1 simkaart hebt. Je hebt alleen de mogelijkheid om er een tweede simkaart bij te doen. Altijd handig als je dat in de toekomst misschien wel nodig hebt.

Onze 3-in-1 simkaarten hebben ook een nano formaat. Dit is de kleinste maat die je eruit kan drukken. Ik zie dat jij al zo'n 3-in-1 simkaart hebt. Als je de kleinste maat eruit drukt, kun je deze in je telefoon stoppen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray en Groentjuh, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂

Reageer