.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een nanosimkaart?

  • 1 July 2017
  • 6 reacties
  • 289 Bekeken

Hallo

Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht waar een nanosim in moet.
Nu zie ik dat vanaf 1-1-2016 een 3 in 1 simkaart wordt geleverd.
Omdat ik mijn simkaart op 2-5-2014 geactiveerd heb, heb ik dus geen 3 in 1 en moet ik er een kopen voor € 5,
Ik vindt dit een vreemde manier om trouwe klanten te 'belonen'.

Met vriendelijke groet,
Lanet
icon

Beste antwoord door Jihane 3 July 2017, 15:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Je zou je gemopper een beetje anders kunnen formuleren. Een suggestie:

Ik ben al ruim drie jaar klant bij Simyo. Ik heb onlangs een nieuw toestel gekocht, en nu heb ik een nano sim nodig. Mijn drie jaar oude sim is ongeschikt. Is er een coulance regeling mogelijk waarbij ik als trouwe klant gratis een nieuwe sim krijg?

Geen idee of dit helpt, maar ik denk dat het meer kans maakt dan jouw gemopper.
Beste lanet,

Het maken van een simkaart kost geld. Ook de folder laten maken, die klanten uitlegt wat te doen alvorens de simkaart te kunnen gebruiken, kost geld. Ook het administratieve gedeelte kost geld. Het versturen kost ook geld en die postbode, die het bij jou in de brievenbus gooit, wil ook graag betaald worden voor het werk wat hij /zij doet.

Kortom een goede reden waarom een Simkaart in beginsel niet kosteloos is. Maar als je het lief vraagt, zoals Wim al aangeeft, is Simyo wellicht bereid om jou er één kosteloos te sturen.

Het is de toon die de muziek maakt 😉
Het was niet bedoeld om te mopperen, maar meer een constatering, die een beetje vreemd bij mij overkomt.
Ik hoef hem ook niet voor niks, want ik snap wel dat er kosten aan verbonden zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Omdat je net een nieuwe telefoon gekocht hebt zal het bedragje van € 5 in het niet vallen bij de prijs van de telefoon denk ik.... ik gun je best een gratis kaart hoor, een moderator zal nog wel reageren. Omdat het erg druk is kan een antwoord iets langer op zich laten wachten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lanet,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt! Ik kan me goed voorstellen dat je dan meteen aan de slag ermee wilt, en daar hoort dan een nieuwe simkaart bij. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je al heel lang klant bent. Dat wordt zeker gewaardeerd! Ik zie ook dat je al een vervangende simkaart besteld hebt (via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart). Omdat ik je eigenlijk een gratis simkaartje wilde aanbieden, ga ik gewoon die kosten voor jou vergoeden. Tadaa! Dan hoef jij er niet meer voor te betalen.

Je zult dit terugzien op de eerstvolgende factuur. Ben je blij met deze oplossing?

@ Wimj12, Ray en Franswon, dank voor het meedenken heren :)

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Uiteraard ben ik blij met deze gratis simkaart, waarvoor mijn hartelijke dank.
Franswon je hebt inderdaad gelijk dat die 5 euro in het niet valt, want een hoesje en screenprotector kost al gauw het veelvuldige.
Ik ga snel weer verder met het instellen want ik kreeg vanmiddag de nieuwe simkaart al, waarvoor mijn dank voor de snelle levering. (En hij doet het zonder problemen.)

Met vriendelijke groet,
lanet

Reageer