.

Beantwoord

HELP: hoe regel ik dat ik een 3-in-1 simkaart met nummerbehoud ontvang?!

  • 12 February 2015
  • 7 reacties
  • 217 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Als ik die vervangende simkaart  wil aanvagen dan moet ik namelijk kiezen tussen 1 van die 3 simkaarten ...
(Zie Aanvragen vervangende simkaart in Mijn Simyo).
Dat vind ik lastig, want ik zal ook mijn oude telefoon (met standaardsimkaart) nog wel eens gebruiken, maar nu heb ik  een microsimkaart nodig voor mijn nieuwste telefoon.
Tot gisteren wist ik niet eens dat deze varianten bestonden... maar het lijkt me inmiddels handig om ook alvast het nanoformaat te hebben, 
Hoe regel ik dit als besrtaande klant?
vriendelijke groet,
Katsa
icon

Beste antwoord door MartijnR 12 February 2015, 17:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kunt van een nano of microsimkaart een standaard simkaart "maken" door middel van een simkaart adapter. Te koop bij telefoonwinkels en online.
Badge
Maar dat wil ik niet, ik wil een 3-in-1 kaart van Simyo! 🙂
Reputatie 7
Nieuwe abonnees krijgen standaard de 3-in-1 simkaart, maar waarom voor een vervangende simkaart moet worden gekozen is mij niet duiidelijk. 
Misschien is de informatie verouderd en wordt sowieso een 3-in-1 kaart verstuurd.

Laten we even een reactie van een Moderator afwachten.
Badge
Ja, ik hoor graag iets van een moderator!
Badge
In elk geval bedankt voor je reactie RicoK...
Reputatie 3
Badge +9
Standaard komt er altjd een 3 in 1 simkaart welke je ook kiest.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi katsa! (& de rest :))

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Simkaart.

Sinds een tijdje worden er inderdaad standaard 3-in-1 simkaarten geleverd. Het moet alleen nog eventjes handig verwoord worden op onze website ;)
Wát je dus ook bestelt, je krijgt altijd de juiste simkaart.

De rest; dank voor hulp en de antwoorden!

Reageer