Beste antwoord door maronb
Bekijk originele reactiegeen verbinding na activatie simkaart
Na het activeren van mijn nieuwe sim kaart (met nummer behoud) heb ik geen verbinding en krijg de melding dat ik om administratieve redenen geen verbinding heb. Nu kan ik dus niet bellen en gebeld worden... kan iemand mij helpen??
Probeer het de komende uren af en toe met het helemaal uit- en daarna weer aanzetten van je telefoon.
ik heb al bijna één dag het zelfde probleem, en ik heb hem al 10x aan en uit gezet.
Kan iemand mij misschien helpen????
Kan iemand mij misschien helpen????
Hier ook,ben al meteen klaar met Simyo.
Als dat zo al begint
Als dat zo al begint
Probeer het de komende uren af en toe met het helemaal uit- en daarna weer aanzetten van je telefoon.
Ik heb hem gisteren geactiveerd en hem inderdaad regelmatig aan en uit gezet. Ik dacht dat het misschien zou kunnen komen doordat ik het na kantooruren gedaan had en dat ik pas maandag weer zou kunnen bellen. Ik heb ook de klantenservice gebeld en die zijn ook maandag pas weer bereikbaar. Balen dus. Ik zal hem vandaag nog een een aantal keren aan en uit zetten....hoop dat het lukt.
Esma (Simyo Nederland)
05-Okt 10:57 (CEST)
Beste heer/mevrouw,
Volgens onze gegevens is er een vertraging op het netwerk, waardoor activatie van simkaarten en aanpassingen van instellingen met een vertraging worden werkt vandaag. Wij willen u graag vragen om uw geduld. In de loop van de dag zal het probleem verholpen zijn.
Meer weten?
Kijk ook eens op simyo.nl/service of bezoek ons Simyo Forum. Hier vindt u snel het antwoord op veel vragen.
Met vriendelijke groet,
Esma
Deze mail kreeg ik net in mijn inbox......
05-Okt 10:57 (CEST)
Beste heer/mevrouw,
Volgens onze gegevens is er een vertraging op het netwerk, waardoor activatie van simkaarten en aanpassingen van instellingen met een vertraging worden werkt vandaag. Wij willen u graag vragen om uw geduld. In de loop van de dag zal het probleem verholpen zijn.
Meer weten?
Kijk ook eens op simyo.nl/service of bezoek ons Simyo Forum. Hier vindt u snel het antwoord op veel vragen.
Met vriendelijke groet,
Esma
Deze mail kreeg ik net in mijn inbox......
Laten we het hopen.
Dan krijgen ze nog de voordeel,van de twijfel,bij mij.
Ik heb echter nog niks ontvangen.
Suc6 allen
Dan krijgen ze nog de voordeel,van de twijfel,bij mij.
Ik heb echter nog niks ontvangen.
Suc6 allen
Het is gelukt hij doet het!!!!
Hoi maronb, manonn23 en ottol,
Jullie hebben inderdaad een kleine vertraging meegemaakt in de activatie van jullie simkaart. Dit kan soms even duren.
Ik zie dat dit bij jullie alle drie inmiddels in orde is. Mochten jullie nog vragen hebben dan beantwoorden wij die hier graag :)
De leon, bedankt voor de goede zorgen ;)
Groetjes,
Charlene
Jullie hebben inderdaad een kleine vertraging meegemaakt in de activatie van jullie simkaart. Dit kan soms even duren.
Ik zie dat dit bij jullie alle drie inmiddels in orde is. Mochten jullie nog vragen hebben dan beantwoorden wij die hier graag :)
De leon, bedankt voor de goede zorgen ;)
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.