.

Beantwoord

geen verbinding na activatie simkaart

  • 5 October 2013
  • 9 reacties
  • 536 Bekeken

Badge
Na het activeren van mijn nieuwe sim kaart (met nummer behoud) heb ik geen verbinding en krijg de melding dat ik om administratieve redenen geen verbinding heb. Nu kan ik dus niet bellen en gebeld worden... kan iemand mij helpen??
icon

Beste antwoord door maronb 5 October 2013, 11:34

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Probeer het de komende uren af en toe met het helemaal uit- en daarna weer aanzetten van je telefoon. 
ik heb al bijna één dag het zelfde probleem, en ik heb hem al 10x aan en uit gezet.
Kan iemand mij misschien helpen????
Badge
Hier ook,ben al meteen klaar met Simyo.
Als dat zo al begint
Badge
Probeer het de komende uren af en toe met het helemaal uit- en daarna weer aanzetten van je telefoon. 


Ik heb hem gisteren geactiveerd en hem inderdaad regelmatig aan en uit gezet. Ik dacht dat het misschien zou kunnen komen doordat ik het na kantooruren gedaan had en dat ik pas maandag weer zou kunnen bellen. Ik heb ook de klantenservice gebeld en die zijn ook maandag pas weer bereikbaar. Balen dus. Ik zal hem vandaag nog een een aantal keren aan en  uit zetten....hoop dat het lukt.
Badge
Esma (Simyo Nederland)

05-Okt 10:57 (CEST)

Beste heer/mevrouw,

Volgens onze gegevens is er een vertraging op het netwerk, waardoor activatie van simkaarten en aanpassingen van instellingen met een vertraging worden werkt vandaag. Wij willen u graag vragen om uw geduld. In de loop van de dag zal het probleem verholpen zijn.

Meer weten?
Kijk ook eens op simyo.nl/service of bezoek ons Simyo Forum. Hier vindt u snel het antwoord op veel vragen.

Met vriendelijke groet,
Esma




Deze mail kreeg ik net in mijn inbox......
Badge
Laten we het hopen.

Dan krijgen ze nog de voordeel,van de twijfel,bij mij.

Ik heb echter nog niks ontvangen.

Suc6 allen
Badge
Het is gelukt hij doet het!!!!
Reputatie 7
Badge +9
Dus.....

Bedankt voor de terugkoppeling. Veel belplezier en een fijne dag verder. 
Badge +8
Hoi maronb, manonn23 en ottol,

Jullie hebben inderdaad een kleine vertraging meegemaakt in de activatie van jullie simkaart. Dit kan soms even duren.
Ik zie dat dit bij jullie alle drie inmiddels in orde is. Mochten jullie nog vragen hebben dan beantwoorden wij die hier graag :)
De leon, bedankt voor de goede zorgen ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer