.

Beantwoord

Ik heb nog geen nieuwe simkaart, hoe lang duurt het nog?

  • 1 August 2015
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Nieuwe simcard bestel maandag jl.vanwege diefstal telefoon maar nog niets ontvangen inmiddels zaterdag en nog steeds telefonisch niet bereikbaar. Wel 2 x afgeboekt terwijl ik maar een simcard nodig hebt. Geen goede klantenservice...
icon

Beste antwoord door Ernst 4 August 2015, 10:06

Bekijk originele reactie

2 reacties

Zijn de adres gegevens wel goed in uw Mijn Simyo?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi pieter68, wat leuk dat je je gezicht weer laat zien op het forum :)

Allereerst: sorry dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren, maar helaas is het drukker geweest dan we verwachtten.

Wat vervelend voor je dat je nog geen nieuwe simkaart hebt gekregen. Om uit te zoeken waar het mis is gegaan heb ik je gegevens nageslagen en er spelen twee verschillende zaken op dit moment.
Door een weergave probleem met betrekking tot vervangende simkaarten zie je deze nu twee keer staan bij je kosten van juli. Eén keer als simkaart en één keer als simcard, toch?
Dat is gelukkig enkel de weergave op Mijn Simyo. Hij zal slechts één keer op je factuur verschijnen.

Dan de simkaart zelf: Je hebt op 1 juli een vervangende simkaart besteld en déze kosten zijn in rekening gebracht. Na 1 juli is er geen simkaart meer besteld, tenminste, niet voor de aansluiting waarmee je actief bent op het forum.
Mocht het voor een andere aansluiting zijn, dan zie ik daar graag het telefoonnummer van tegemoet per privébericht.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?


Raytje, dank je voor het meedenken!

Reageer