Skip to main content

.

Ik heb de e-simkaart geactiveerd en kan nu niet meer bellen. Help! 

Heb je de iPhone al een keer helemaal opnieuw opgestart?


Ik kwam er net achter dat je de “ normale” simkaart moet verwijderen. Nu werkt alles weer.

dank voor jouw reactie!!


De oude simkaart is niet meer aktief, ik wacht nog op antwoord van Simyo op de vraag of je die kunt weggooien of dat hij later eventueel weer geactiveerd kan worden als je dat zou willen. Bijvoorbeeld als je iPhone stuk is en je tijdelijk een oude telefoon moet gebruiken die geen eSIM ondersteunt.


Oh dat is een goeie! Wil ik ook graag weten 😃


Hoi Elma,

 

Fijn dat het is opgelost! Mocht je in de toekomst toch weer een fysieke simkaart willen, dan zou je deze opnieuw moeten aanvragen via mijn simyo.

 

Groetjes,

Daisy


Helaas bij mij is het niet zo makkelijk en ik ben al 3 dagen zonder bereik.

 

vandaag de technische dienst geen contact opgezocht. Ik kreeg van de Whats app wat instructies maar dat was niks waard.

 

nu weer nog een dag zonder bereik en moet tot morgen wachten?

 

wie kan mij helpen om een telefoon nummer te geven van de tecnisxhe dienst?

 

en moeten jullie alle klanten alvast informeren dat de eSim krijg problemen met het bereik.

 

ik vond het heel slecht van Simyo dat ze dit probleem nog niet hebben opgelost. Ik zie veel mensen die dezelfde problemen hebben met bereik als ze naar de eSim zijn gegaan.

 

 


Hoi Carlos,

 

Ik help je graag verder! Welke toestel gebruik je? (merk en type), welke versie van de sodtware staat daar op? Welke versie van de app gebruik je?

 

Wat geeft het toestel nu aan? Bijv. "geen service" of "alleen noodoproepen"?

 

Groetjes,

Daisy


@Daisy Carlos heeft een iPhone.


Bedankt Friesian, maar ik heb ook het type Iphone nodig


Reageer