.

Beantwoord

Bestaat er een kaartje om nano sim in micro sim te kunnen plaatsen

  • 26 August 2013
  • 10 reacties
  • 5768 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb twee telefoons in gebruik is er een mogelijkheid om mijn nano sim kaartje ook in mijn telefoon met micro sim kaart te gebruiken.
Zo ja waar kan ik dat dan bestellen of kopen.
icon

Beste antwoord door MartijnR 26 August 2013, 12:32

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ja die bestaat, en wel hier o.a. http://phone-gadgets.com/nano-sim-naar-micro-sim-adapter/
Oke bedankt zal gaan kijken en kopen.
Badge +6
Oke bedankt zal gaan kijken en kopen.

Hoi SJUUL,

Fijn om te lezen dat de tip van Martijn® je heeft geholpen. Kan je laten weten als je de adapter hebt gekocht voor je simkaart.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Hoi,
Heeft evan geduurd maar nadat ik de adapter besteld had werd de bewuste telefoon met de was mee gewassen en gehlaas overleden.
Maar nu met ander telefoontje gebruikt en SUPER........werkt goed.
Nogmaals bedankt voor de tip.
Sjuul
Reputatie 5
Badge +11
Hoi,
Heeft evan geduurd maar nadat ik de adapter besteld had werd de bewuste telefoon met de was mee gewassen en gehlaas overleden.
Maar nu met ander telefoontje gebruikt en SUPER........werkt goed.
Nogmaals bedankt voor de tip.
Sjuul


Tja, het zou eigenlijk in de gebruiksaanwijzing moeten staan hè, dat ze niet gewassen kunnen worden... :eek:
Doet me denken aan een verhaal over een Amerikaans dametje die haar huisdier wilde afdrogen in de magnetron. Stond niet in de gebruiksaanwijzing dat je géén huisdieren er in mag doen, dus; dikke schadevergoeding :rolleyes:
Reputatie 7
Ja die bestaat, en wel hier o.a. http://phone-gadgets.com/nano-sim-naar-micro-sim-adapter/

He, wat goed zeg! Super handig. Ik vroeg het mij al af afgelopen weekend; wat nu als m'n iPhone5 het om wat voor reden dan ook begeeft, dan ik doordat ik een nano sim heb geen andere telefoon gebruiken. Dus wel. Gewoon met behulp van een adapter. Zo kun je ook dit adapter setje aanschaffen. Dan ben je in een keer helemaal klaar.
Badge +8
He, wat goed zeg! Super handig. Ik vroeg het mij al af afgelopen weekend; wat nu als m'n iPhone5 het om wat voor reden dan ook begeeft, dan ik doordat ik een nano sim heb geen andere telefoon gebruiken. Dus wel. Gewoon met behulp van een adapter. Zo kun je ook dit adapter setje aanschaffen. Dan ben je in een keer helemaal klaar.

Zou wat zijn, als dat niet zou kunnen zeg. Zit je met een simkaartje wat je maar in 1 type toestel gebruiken kunt. Ik ben wel blij dat dingen meer de universele kant op gaan. Universele laders en zo. Ik had een hele schoenendoos met alle draadjes en plugjes, elk apparaat zijn eigen stekkertje.. Dat moet anders kunnen. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Toch moet je voorzichtig zijn met simkaart adapters, er zijn telefoons waar je die adapters beter niet kunt gebruiken zoals de Nokia N8, BlackBerry Bold 9700, Sony Ericsson X10 en de Samsung Galaxy Note. Zie hier voor meer info (even naar beneden scrollen, onder Using a Micro SIM or Nano SIM in Older Handsets).
Reputatie 7
Bedankt voor deze waarschuwing! 
Badge +6
Toch moet je voorzichtig zijn met simkaart adapters, er zijn telefoons waar je die adapters beter niet kunt gebruiken zoals de Nokia N8, BlackBerry Bold 9700, Sony Ericsson X10 en de Samsung Galaxy Note. Zie hier voor meer info (even naar beneden scrollen, onder Using a Micro SIM or Nano SIM in Older Handsets).

Scotsman bedankt voor je tip.

Reageer