.

Vraag

administratieve reden.

  • 12 April 2012
  • 1 reactie
  • 251 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb zojuist mijn sim kaart ontvangen en geactiveerd.
Heb alles volgens de brief gedaan, maar wat krijg ik te horen als ik uit wil bellen, dat het niet mogelijk is om adm.reden.
Ik ben net klant vanaf dinsdag en vandaag 12 april het kaartje ontvangen en nog geen telefoontje gepleegd.
Hoe kan dit in godsnaam???????

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Jenny,

Welkom op het Simyo forum!
We hebben helaas te maken met een vertraging op het netwerk. Dit houdt in dat alle wijzigen pas later op de dag worden verwerkt. Onder wijzigen wordt o.a. verstaan:

- het activeren van de simkaart
- opwaarderen van beltegoed
- toevoegen internet of sms bundels
- optie bellen in en naar het buitenland (ook de andere opties welke via de persoonlijke pagina kunnen worden gewijzigd)

Wij hopen dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Manisha

Reageer