.

Beantwoord

activeren microsimkaart

  • 9 July 2013
  • 6 reacties
  • 468 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hoelang duurt het voor ik kan bellen met mijn nieuwe simkaart?
ik heb nu de samsung galaxy s3 dus een nieuwe microsimkaart deze is geactiveert maar werkt niet.
icon

Beste antwoord door Charlene 10 July 2013, 14:49

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +8
Hoelang duurt het voor ik kan bellen met mijn nieuwe simkaart?
ik heb nu de samsung galaxy s3 dus een nieuwe microsimkaart deze is geactiveert maar werkt niet.


Hoi GPW,

Welkom op het forum :)
In principe zou je meteen moeten kunnen bellen als je simkaart geactiveerd is. Wat werkt er precies niet?
Kon je je PINcode nog wel invullen? En krijg je een bepaalde melding?
Ook hoor ik graag van je of je je simkaart al in een ander toestel hebt geprobeerd, en wat er toen gebeurde.

groetjes,
Charlene
Hier hetzelfde. Simkaart geactiveerd en bevestigingsmail gekregen. Maar krijg bij het bellen een bandje dat er om administratieve redenen de aansluiting buiten gebruik is gesteld.
Hallo Charlene,

Het is een mocrokaart en die kan ik niet in een ander toestel plaatsen want we hebben maar 1 toestel waar deze inpast. Op dit moment kan ik dus al ruim 24 niet bellen. Graag een oplossing.
Pincode en alles ingegeven verder geen melding.
Badge +6
Hier hetzelfde. Simkaart geactiveerd en bevestigingsmail gekregen. Maar krijg bij het bellen een bandje dat er om administratieve redenen de aansluiting buiten gebruik is gesteld.

Hoi Glijie,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je gebruik maakt van je aansluiting. Is het probleem hiermee opgelost?
Badge +6
Hallo Charlene,

Het is een mocrokaart en die kan ik niet in een ander toestel plaatsen want we hebben maar 1 toestel waar deze inpast. Op dit moment kan ik dus al ruim 24 niet bellen. Graag een oplossing.


Hoi GPW,

Ik zie in het systeem dat je sinds vandaag weer gebruik kan maken van je aansluiting. Is het probleem hiermee opgelost?

Reageer