Skip to main content

zeer slechte servie

• February 6, 2026
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Ik plaats het maar hier... heb al vaker gebeld en per mail contact gehad maar ben ronduit ontevreden

Sinds begin dat ik klant ben problemen, met bereik van zowel bellen als internet. Van het is niks, naar nieuwe simkaart naar 'mevrouw uw antenne zal wel kapot zijn'. Telefoon voor onderzoek opgestuurd niks gevonden..

Nieuwe telefoon gekocht uiteindelijk, zelfde probleem!!!! Slecht bereik, soms helemaal niet kunnen bellen (en niet gebeld worden, ook geen gemiste oproep binnen krijgen).

Kortom super waardeloos en nee het lag niet aan hen..... simkaart van andere provider erin en volop bereik!

Ben gewoon maanden slechts bereikbare plus ruk.internet overal buiten het WiFi bereik

Moet mijn abonnement nu ook nog afkopen omdat deze tot juli26 loopt maar natuurlijk wil.ik er zsm vanaf!!

Echt heel waardeloos, goedkoop maar slecht...

1 reactie

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • February 7, 2026

Kennelijk is dit nog niet door iemand genoemd anders had je dat wel gemeld, maar zou het kunnen dat er op jouw locatie gewoon slecht of geen bereik is, eventueel in combinatie met een huis waar veel gewapend beton in de muren zit wat het signaal belemmert? Hoe is het bereik buiten een paar kilometer verderop?