Skip to main content
antwoord

WhatsApp-klantenservice

  • August 26, 2025
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Forum|alt.badge.img

De WhatsApp-klantenservice van Simyo bekijkt mijn berichten al sinds gisteren niet meer en reageert niet. Ik wacht al sinds 10 uur vanochtend op een antwoord.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Ahmetc2nn,

Bedankt voor je bericht.

Het klopt dat het momenteel wat drukker via Whatsapp is dan normaal, hierdoor kan onze responstijd wat langer duren dan je wellicht gewend bent van ons. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. 

Ik zie dat je inmiddels wel geholpen bent. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. 🙂

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 26, 2025

Beste ​@Ahmetc2nn het kan soms best heel druk zijn bij de klantenservice via WhatsApp.

Wacht hier s.v.p. de reactie van een moderator af en stel tevens hier je vraag.

 

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • August 27, 2025

Hi ​@Ahmetc2nn,

Bedankt voor je bericht.

Het klopt dat het momenteel wat drukker via Whatsapp is dan normaal, hierdoor kan onze responstijd wat langer duren dan je wellicht gewend bent van ons. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. 

Ik zie dat je inmiddels wel geholpen bent. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. 🙂

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja