Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom zie ik dat ik kan verlengen terwijl mijn periode nog niet is afgelopen?


Forum|alt.badge.img

Hallo

ik zie in de app dat ik mijn abonnement kan verlengen. Nu heb ik een 2-jarig abonnement waarvan er pas 1 jaar verlopen is. 
kunt u uitleggen wat er gebeurt als ik nu verleng? Krijg ik een nieuw contract met onmiddellijke ingang, gaat de verlenging in na mijn huidig contract of is het gewoon een fout in de app?

Beste antwoord door Amy

Hoi @Krit60,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je contractvrij bent dus het klopt inderdaad dat je kan verlengen ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2422 reacties
  • 1 november 2023

Hoi @Krit60,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik vermoed dat dit een fout van de Mijn Simyo app is aangezien je pas 4 maanden voor het einde van je contract kan verlengen. 

Zou je wellicht een screenshot kunnen delen van wat je ziet staan? Dan kan ik dit even voorleggen bij de juiste afdeling ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 1 november 2023

Bij deze

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2422 reacties
  • antwoord
  • 1 november 2023

Hoi @Krit60,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je contractvrij bent dus het klopt inderdaad dat je kan verlengen ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy


Forum|alt.badge.img+5
  • Involved
  • 183 reacties
  • 1 november 2023
Krit60 schreef:

---

Nu heb ik een 2-jarig abonnement waarvan er pas 1 jaar verlopen is. 
---

@Krit60 De screendump laat wat anders zien. Namelijk dat je een 1-jarig abonnement hebt/had.