ik heb ook een email gehad dat mijn adres gegevens voor simyo compleet niet kloppen. ik heb zojuist op kpn en om mijn simyo gekeken en naam en adres komen overeen. dus ik begrijp de mail niet, in de app heb ik wel de dubbele data toegewezen en er werd mij zelfs gefeliciteerd toen ik dit abbo afsloot dat ik voor de dubbele data in aanmerking kwam. vandaar dat ik nu raar op kijk van jullie noreply email.
Waarom ontvang ik een mail met dat mijn adresgegevens niet kloppen Simyo Compleet?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik ben gelijk even met je mee gaan kijken.
Ik zie dat je de optie “Persoonsgegevens” hebt uitgeschakeld. Als deze optie uit staat, geef je ons geen toestemming om je adresgegevens te delen met KPN. Hierdoor kunnen wij niet controleren of je een KPN Thuis aansluiting hebt en kom je automatisch niet meer in aanmerking voor Simyo Compleet. Je kunt deze optie weer inschakelen via Mijn Simyo bij Instellingen> Persoonlijke gegevens> Berichten van Simyo> Persoonsgegevens inschakelen. Je komt dan automatisch weer in aanmerking voor Simyo Compleet 😊.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.