Skip to main content
antwoord

Waarom moet ik opeens zoveel betalen?

• November 19, 2025
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

ik ben overgestapt naar een ander provider nu krijg ik opeens dat ik moet betalen waar komt dat vandaan

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@arturo7787,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt hierover. 

Ik zie dat jouw nummer nog steeds actief is bij ons omdat jouw nummer per 21 november kan worden overgezet naar de nieuwe provider. Welke datum heb je doorgekregen van de nieuwe provider waarop jouw nummer wordt overgezet? Dit heb je als het goed is per e-mail ontvangen van hen. Tot die tijd gebruik je dus nog de simkaart van Simyo.

De reden dat je hogere kosten ziet is omdat je internet hebt verbruikt buiten de bundel met de Simyo simkaart. Wij hebben je hier ook waarschuwing sms'jes over gestuurd. Als er geen actie wordt ondernomen na het ontvangen van deze sms'jes betaal je het buiten bundel tarief van €0.15 per MB. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of er iets mogelijk is wat betreft de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy

5 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • November 20, 2025

Hoi ​@arturo7787,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt hierover. 

Ik zie dat jouw nummer nog steeds actief is bij ons omdat jouw nummer per 21 november kan worden overgezet naar de nieuwe provider. Welke datum heb je doorgekregen van de nieuwe provider waarop jouw nummer wordt overgezet? Dit heb je als het goed is per e-mail ontvangen van hen. Tot die tijd gebruik je dus nog de simkaart van Simyo.

De reden dat je hogere kosten ziet is omdat je internet hebt verbruikt buiten de bundel met de Simyo simkaart. Wij hebben je hier ook waarschuwing sms'jes over gestuurd. Als er geen actie wordt ondernomen na het ontvangen van deze sms'jes betaal je het buiten bundel tarief van €0.15 per MB. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of er iets mogelijk is wat betreft de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • November 20, 2025

goededag amy 

bedankt voor je bericht als het goed is word dat gelijk overgezet 21 ik heb nog geen bericht gehad van de nieuwe provider maar toen ik over ging stond er als jouw provider het goed keurt word dat gelijk overgezet

klopt ik heb buiten mijn bundel verbruikt ja maar hoe komen jullie aan een bedrag van 281 als ik juist 114 moet betalen ik ben 100 euro over mijn bundel heen gegeaan dus ik vraag me af hoe kan het zo zijn dat ik 281 euro moet betalen inplaats van 114 euro en als ik een abonnement hebt die maandelijks opzegbaar is dan kan ik niet een hogere bedrag gaan betalen dus ik weet niet waar de fout zit

groetjes arturo7787 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 21, 2025

Hoi ​@arturo7787,

Bedankt voor je reactie. Ik zie geen bedrag staan van €281,00. Heb je hier misschien een screenshot van (zonder dat er persoonlijke gegevens in beeld zijn)? Dan kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • November 21, 2025

goededag ​@Amy 

hier heb je de bericht, ik kan geen screenshot maken.

Het totale bedrag hiervan is: € 281,63. Deze kosten worden op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht.

Wil je toch bij Simyo blijven? Geen probleem! Je kunt nummerbehoud annuleren via je nieuwe provider. Dit kan tot een dag voordat je nummer wordt overgezet.

vriendelijke groetjes arturo7787

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 24, 2025

Hoi ​@arturo7787,

Zojuist gereageerd op je privébericht! 

Groetjes,
Amy