Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik krijg van jullie een bericht dat ik niet meer voldoe aan mijn huidige bundel .maar ik heb helemaal niks veranderd en maak ook geen gebruik van ander abonnement.
ik heb dat gisteren geprobeerd hoe dat werkt maar dat ik dat niet wil .
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je ineens dit bericht krijgt. Maak je thuis gebruik van KPN vast internet? Als de adresgegevens helemaal overeenkomen in ons systeem als wat er bij KPN bekend is dan moet je de gratis verdubbeling van de bundels behouden.
Heb je wellicht een bewijs van KPN thuis internet waar jouw adres op is te zien? (Bijvoorbeeld een factuur). Dit kan je dan mailen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens zodat we dit voor je kunnen onderzoeken.
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je ineens dit bericht krijgt. Maak je thuis gebruik van KPN vast internet? Als de adresgegevens helemaal overeenkomen in ons systeem als wat er bij KPN bekend is dan moet je de gratis verdubbeling van de bundels behouden.
Heb je wellicht een bewijs van KPN thuis internet waar jouw adres op is te zien? (Bijvoorbeeld een factuur). Dit kan je dan mailen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens zodat we dit voor je kunnen onderzoeken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.