Skip to main content
antwoord

Waarom kan ik mijn huidige Simyo abonnement niet wijzigen naar de laatste nieuwe actie van Simyo?

• July 27, 2025
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Ik ben al een bestaande klant.

Maar ik kan in de app mijn huidige abbonement niet wijzigen naar de laatste nieuwe actie's van simyo.

He prijs ver schil is enorm! 

Ik betaal nu €17,73 per maand 20 gb 200 bel minuten.

Nieuwe actie is €10,-per maand 20 gb 400 bel minuten.

Waarom worden bestaande klanten zo behandeld?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@HDeV,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. 

Ik zie dat je van ​@JanD (bedankt!!) al het juiste antwoord hebt gekregen! Als bestaande klant kan je in aanmerking komen voor de acties die wij aanbieden op onze website door de aansluiting te verlengen. Dit doe je via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim only verlengen. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 27, 2025

Beste ​@HDeV binnen 4 maanden voor einde contract datum kun je al over naar de nieuwe tarieven en gaat dan per de 1e van de komende maand in.

Dus stel dat je contract op 15 november verloopt kun je nu al verlengen met de huidige tarieven en gaat dan 1 augustus in met een nieuw contract voor 2 jaar.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • July 28, 2025

Hoi ​@HDeV,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. 

Ik zie dat je van ​@JanD (bedankt!!) al het juiste antwoord hebt gekregen! Als bestaande klant kan je in aanmerking komen voor de acties die wij aanbieden op onze website door de aansluiting te verlengen. Dit doe je via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim only verlengen. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy